snoball Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvor kan jeg finne den absolutt billigste PS3 slim? Etter en kjapp google runde fant jeg pixmania.com for 2394 NOK. (ikke ink frakt riktig nok) Finnes det noe billigere? pr dags dato. Takk for alle svar. Snoball Endret 24. mai 2010 av snoball Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvor kan jeg finne den absolutt billigste PS3 slim? Etter en kjapp google runde fant jeg pixmania.com for 2394 NOK. (ikke ink frakt riktig nok) Finnes det noe billigere? pr dags dato. Takk for alle svar. Snoball Er nok kanskje den billigste plassen du har funnet. Men er firmaet norsk? I norge? Hvis det er et utenlandsk firma, kommer toll i tillegg til frakten. Netshop selger nokså billig de også. Link De er i hvert fall et godt og trygt firma å handle med! Har god erfaring med det selv! Mvh Heh115 Lenke til kommentar
snoball Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Hvor kan jeg finne den absolutt billigste PS3 slim? Etter en kjapp google runde fant jeg pixmania.com for 2394 NOK. (ikke ink frakt riktig nok) Finnes det noe billigere? pr dags dato. Takk for alle svar. Snoball Er nok kanskje den billigste plassen du har funnet. Men er firmaet norsk? I norge? Hvis det er et utenlandsk firma, kommer toll i tillegg til frakten. Netshop selger nokså billig de også. Link De er i hvert fall et godt og trygt firma å handle med! Har god erfaring med det selv! Mvh Heh115 Jeg tror jeg tar turen til Lefdal å kjøper det fysisk i butkk. Ser at de er ganske billige på spill også. (selger for samme pris som netshop) Men takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Dustinhome har kampanje på utgaven med 250GB harddisk til 2390,- Billigere og bedre! Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Internettpris og butikkpris varierer på Lefdal og Elkjøp. De fleste spillene koster 100kr mer i butikk, og konsollene 500-1000kr mer i butikk. Jeg kjøpte min på Gamestop.no (i butikk) for 2790,- inkl et spill. (Fifa WC 2010 til 599,-). Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ps3 med 120gb hdd til 1795kr på åpningen av Elkjøp i Fredrikstad Side10 Mange gode åpningstilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå