antigoogle Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 jeg lurer på når htc wildfire kommer i butikkhyllene. den er allerede kommt opp på listen over produkter på htc sin hjemmeside. Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Tidlig i 3. kvartal er det vel snakk om. Dvs, muligens i juli. Lenke til kommentar
antigoogle Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 damnit. da kommer jeg ikkke til å satse på den ihvertfall Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) damnit. da kommer jeg ikkke til å satse på den ihvertfall Du som ikke liker Google vurderer vel ikke en Androidtelefon? Endret 24. mai 2010 av osmano 1 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Netshop har ubekreftet leveringsdato 27. mai på Wildfire Edit: Endret til slutten av juni nå, så det kan nok ta sin tid før den dukker opp. Endret 26. mai 2010 av Llandari Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 netshop har ikke kontroll på leverings datoer. Jeg bestillite pc, og i nesten 2 uker, gikk leverings dato til +1 dag, hver dag. Jeg har ikke noe serlig imot netshop, men de virker ikker seriøse, på det feltet. dustinhome.no Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Vel, ubekreftet er ubekreftet. Betyr vanligvis at man forventer en forsendelse fra den aktuelle leverandøren på den oppsatte datoen, men at man ikke vet om varen er med i forsendelsen. Om de utsatte en bekreftet leveringsdato, da skjønner jeg at du ble frustrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå