Cbeng Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Nå begynner jeg og gå rimelig lei. I løpet av de månedene jeg har letet etter en htc desire med abbo. på norsk nettbutikk har ingen den på lager ? Er det noen som vet om en sikker side smo har den på lager? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg bestilte meg en UTEN abbo. på komplett.no for en uke eller 2 siden, den ble sendt lørdag. Så der finnes noen ute der. Kan vel ikke vere så vanskelig å få ett abbo. på en telefon? Endret 24. mai 2010 av kaffi Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 jamen jeg vil kjøpe med abbo og nedbetaling så det blit billigere ;P Mer hjelp ? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det blir ikke billigere med abbo og nedbetaling, det blir bare mindre du må ut med akkurat nå. Lenke til kommentar
Cbeng Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 ja nemlig, vet du om noen sider ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå