konduktans Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Har lyst på en spesiell iPhone-klone, og siden det er ca halv pris på ebay kontra i Norge, tenker jeg at det er litt mer interessant å bestille der. Problemet mitt er at jeg ikke er kjent med ebay, hvem man burde kjøpe fra, og hvem som kommer til å lure meg. Noen som kan hjelpe meg med å se om det er trygt å kjøpe fra denne personen? http://viewitem.eim.ebay.no/35_LCD_Unlocked_85mm_Slim_AIR_Cell_Phone_WIFI_MSN_/250621705121/item Endret 24. mai 2010 av conflict Lenke til kommentar
radlekatt Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har lyst på en spesiell iPhone-klone, og siden det er ca halv pris på ebay kontra i Norge, tenker jeg at det er litt mer interessant å bestille der. Problemet mitt er at jeg ikke er kjent med ebay, hvem man burde kjøpe fra, og hvem som kommer til å lure meg. Noen som kan hjelpe meg med å se om det er trygt å kjøpe fra denne personen? http://viewitem.eim.ebay.no/35_LCD_Unlocked_85mm_Slim_AIR_Cell_Phone_WIFI_MSN_/250621705121/item Jeg har handlet for titusenvis av kroner på eBay, og aldri blitt lurt. Men jeg titter alltid på ratingen til selgerne før jeg legger inn bud / kjøper noe, selvfølgelig. Selgeren du referer til har ikke mer enn 98 salg, men ratingen er jo 100%. Jeg vil anbefale deg å lese kommentarene som kunder av denne mannen har lagt inn, og gjøre deg opp en mening selv. Og bruk paypal for å betale. Radlekatt Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Siden det bare er 98 anmeldelser, kan han vel ha skrevet dem selv? Eller? Er litt skeptisk jeg... Men hvordan funker det med pay pal egentlig? Han får ikke pengene før varen er levert, eller? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Har en fått mange gode tilbakemeldinger er det nok en du kan stole på. Handler ofte på ebay selv, aldrig blitt lurt. Endret 24. mai 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå