HelenaN Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 29. juni likte jeg! Fint motiv, komposisjon og lys. Grattis til nye objektivet! Det har jeg litt lust på selv, eller kanske ZE 35/2. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Morsom tråd, med kreative bilder og mye godt humør...takker for fin innsats Lenke til kommentar
oldis Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Har et stort fint tre i hagen, men jeg aner ikke hva det er. Det er noen bregne/nålelignende blader, og stammen er rimelig tykk nederst. ..Har veldig sansen for treet, men hva i all verden er det for et tre? 28. Juni - Arbor Trondes Domicilus ISO 200, Vidvinkelzoom, f/2.8, 1/100s Noen som kan hjelpe til med å svare på hva i all verden det er for et tre? Litt vanskelig å se, men er det ikke en barlind, da? I tilfelle er den visstnok giftig for hester, og muligens mennesker også? Beklager om jeg bommer totalt... Endret 16. august 2010 av oldis Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Litt vanskelig å se, men er det ikke en barlind, da? I tilfelle er den visstnok giftig for hester, og muligens mennesker også? Beklager om jeg bommer totalt... Nei - minner kanskje litt, men denne mister "bladene" hvert år, og har ingen røde bær.. Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå