andeham Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Voigtländer har sluppet en ny versjon av sitt 90 mm objektiv som passer til Nikon, Canon og Pentax. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Interessant,selv om den nok blir litt for vid for meg. Går ut i fra at man også får fokusbekreftelse,selv om du ikke skriver om det. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 SOLID OG MANUELT: Voigtländers nye APO-Lanthat 90mm F3.5 SL II kan nå fås til både Nikon, Canon og Pentax. Lanthar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Det spesielle med objektivet er at det er ganske så bra APO-korrigert - at det ikke blir særlig lilla/grønn kromafeil i områder ute av fokus. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Går ut i fra at man også får fokusbekreftelse,selv om du ikke skriver om det. Fokusbekreftelse får man vel med _alt_ glass på Nikon og Pentax-hus, så sant det er i stand til å fokusere på noe... Lenke til kommentar
manmachine Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Stygt design på den her da Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Stygt design på den her da Får si som kunstkjennere ville gjort om du omtalte kunst; du har ikke peiling på design ;-) Lenke til kommentar
manmachine Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hehe Ja det er jo smakssak, jeg ble bare litt overrasket. Elsker Bessaen min, og Voigtländerlogoen er dritkul. Foksuringen er elegant på det her og fargene på tallene og alt. Har bare ikke helt sansen for objektiver som snerper seg inn mot tuten og det her har alt for myke linjer, buer og går inn. Er glad i litt mer retro rette linjer på kamerautstyr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Synes det er døllt at de fjernet de røde, grønne og blå linjene ringene foran - syntes det var kult at de viste fram for hele verden at det var et apokromatisk objektiv, jeg. Vel - ganske så godt apokromatisk korrigert, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg