Gå til innhold

Ati Radeon 9800Pro m.256mb DDR2 på komplett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg synes enda det er så morsomt at når prisen på et ati kort er 6500kr så er det liksom ingenting spesielt, men når det er snakk om et nvidia kort som i begynnelsen er priset så høyt så blir det diskusjoner om at det er typisk nvidia med en gang..

Lenke til kommentar
jeg synes enda det er så morsomt at når prisen på et ati kort er 6500kr så er det liksom ingenting spesielt, men når det er snakk om et nvidia kort som i begynnelsen er priset så høyt så blir det diskusjoner om at det er typisk nvidia med en gang..

:yes:

Lenke til kommentar
men når det er snakk om et nvidia kort som i begynnelsen er priset så høyt så blir det diskusjoner om at det er typisk nvidia med en gang..

Du er inne på noe, men nå er jo ikke 9800Pro m/256mb DDR2 noe 'nytt' kort - det er jo heller snakk om at det er en spesialutgave av et tidligere kort. Et 'vanlig' 9800 pro får du jo for nesten 3000 mindre...

Regner forøvrig med at dette ikke er den endelige prisen - Komplett pleier jo å 'overprise' på forhånd og justerer ned prisen når de får varen på lager og vet eksakt hva den faktisk koster inn til dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
men når det er snakk om et nvidia kort som i begynnelsen er priset så høyt så blir det diskusjoner om at det er typisk nvidia med en gang..

Du er inne på noe, men nå er jo ikke 9800Pro m/256mb DDR2 noe 'nytt' kort - det er jo heller snakk om at det er en spesialutgave av et tidligere kort. Et 'vanlig' 9800 pro får du jo for nesten 3000 mindre...

Regner forøvrig med at dette ikke er den endelige prisen - Komplett pleier jo å 'overprise' på forhånd og justerer ned prisen når de får varen på lager og vet eksakt hva den faktisk koster inn til dem.

selvsagt, jeg har ikke nevnt noe som helst om at det er den prisen som vil være på kortet når det ankommer lageret til komplett.

det jeg sier er at i akkurat samme situasjoner så SLAKTES nvidia for prisen på sine kort, selv om de ikke er på lager enda...

hadde dette vært et nvidia kort så hadde det uten tvil blitt slaktet for prisen på sekundet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det man kan gjøre er å ha kontakter som gir deg 40% av prisene her: http://mirror.ati.com/shopati/pricespcusa.html Da får man en god deal. Venter spent på at det skal komme i posten jeg :D

huff at ikke jeg tenkte på det :shrug:

eller så kan man jo være sønnen til eieren av ATI og få kortet gratis...

venter spent på dna testen jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...