Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter hovedsakelig i høyre overarm

Muriazen

Anbefalte innlegg

De 2 siste dagene har jeg hatt til dels store smerter i overarmen. Syntes det er ganske vanskelig å lokalisere det nøyaktig, men det gjør vondt når jeg beveger armen i forskjellige stillinger. For å prøve å lokalisere smerten kan jeg si at den ligger i det området mellom overarm og skulder. Ettersom tiden har gått har bevegelsene som ikke gjør vondt minimert seg en del. Det gjør ikke vondt når jeg kan hvile armen på noe, men så fort jeg skal bruke den eventuelt bare bevege den litt så kjenner jeg det ettersom hvor stor bevegelsen er. Må også legge til at jeg ikke tror det er "stivhet" da det er en annen form for smerte jeg kjenner.

Det jeg lurer på er hva dette kan være, hva det kan skyldes og eventuelt hvordan jeg kan bli kvitt smertene.

Som tilleggsinformasjon kan jeg legge til at jeg har trent på treningsstudio i 1-2 måneder nå og det har blitt litt hardt kjør der, men samtidig har jeg også arbeidet på et nytt hus vi holder på å totalrenovere, og min oppgave har bestått i å meisle og lempe stein for det meste. Kan dette ha skapt smertene tror dere?

Så er det noen der som kan hjelpe meg. Hadde vært fint med litt hjelp, før jeg eventuelt vurderer legetime.

Takker på forhånd for ALLE svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal inrømme at jeg egentlig ikke har peiling, men har noen idèer.

Kan det være at du har forstrekt noe i armen? evt kansje en liten betennelse? Kan jo være at armen rett å slett er litt sliten? Kan jo prøve å bare småmassere litt på området å se hvordan det går.

Slike ting bruker som oftest å gi seg etter noen dager, så kansje hvis det enda er sånn etter en uke (eller to?) så kan du jo dra til legen, eller bare dra en kjapp tur innom legevakta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...