Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Creepy eller helt ok?

Gjest lilly

Anbefalte innlegg

Gjest lilly

Hei, jeg interessert i å bli kjent med en fyr jeg så vidt har snakket med noen ganger. Han har vært den som tok initiativ til første praten, og jeg har lurt på om han er interessert i og med at jeg ikke har vært den som har lagt opp til kontakt i utgangspunktet. Ser han bare et par ganger i mnd kanskje, og håper på at han vil legge opp til mer, men kjedelig å gå å vente på noe man ikke aner om vil skje.. Siden jeg ikke akkurat kan si vi kjenner hverandre, vil det være ok å legge han til på facebook? Eller sende han en mld der? Eller er det litt rart? Jeg er 27 år gammel, er jeg kanskje litt for "gammel" for å gjøre det? Vil han synes det er litt creepy? Jeg hadde jo håpet å ta kontakt direkte om jeg får et vindu når jeg treffer på han, men det vet jeg jo ikke om jeg får..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke for gammel til å legge til en fyr på facebook, snakke med han der og etter hvert spørre om dere skal finne på noe.

Hvis du er redd for at dét vil være creepy, er jeg skråsikker på at du ikke vil si eller gjøre noe han oppfatter som creepy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...