Masekopp-27 Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg har akkurat blitt skikkelig kjent med en jente, og hun er veldig hyggelig. Problemet er, når vi snakker sammen så er det ALLTID jeg som tar initiativet først, og starter samtalen. Jeg begynner å bli usikker på om jeg er innpåsliten, eller om det bare er hun som er litt sjenert? Jeg sender melding til henne max 1 gang om dagen, og hun virker rimelig keen på å forsette samtalen, så det blir totalt 5-6 meldinger hver. men hvordan kan jeg vite at hun ikke bare er hyggelig? Lenke til kommentar
Gjest lilly Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 hvis hun er som meg liker hun å ha det litt sånn i begynnelsen, at du må dra løpet litt.. men bare vent å se hva som skjer hvis du en dag ikke sender henne mld. Da vil hun nok i løpet av noen dager mest sannsynlig bli litt bekymret hvis hun er interessert i deg. Da tar nok hun initiativ til en mld skal du se Omvendt spykologi;) Lenke til kommentar
Gjest lilly Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 hvis hun er som meg liker hun å ha det litt sånn i begynnelsen, at du må dra løpet litt.. men bare vent å se hva som skjer hvis du en dag ikke sender henne mld. Da vil hun nok i løpet av noen dager mest sannsynlig bli litt bekymret hvis hun er interessert i deg. Da tar nok hun initiativ til en mld skal du se Omvendt spykologi;) hehe psykologi skulle det være Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Så hva mener du? At jeg bare skal forsette slik som jeg holder på, eller at jeg skal stoppe noen dager for å "teste" om hun tør og ta initiativ selv? Vi har bare sendt meldinger i 1 uke, så jeg vet ikke om det er litt tidelig for henne og begynne å sende meldinger først. Endret 24. mai 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvis hun virker interessert når hun svarer, så er det ingen grunn til å være redd for å være innpåsliten eller masete. Men jeg hadde ikke holdt på sånn som det her for lenge om det var meg, da hadde jeg ventet og sett om hun sendte den første meldinga. Lenke til kommentar
Masekopp-27 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvis hun virker interessert når hun svarer, så er det ingen grunn til å være redd for å være innpåsliten eller masete. Men jeg hadde ikke holdt på sånn som det her for lenge om det var meg, da hadde jeg ventet og sett om hun sendte den første meldinga. Det er akkurat noe slikt jeg har planlagt Jeg sender i noen dager til, også venter jeg litt på hennes eget initiativ. Synes det blir litt kjedelig om det er alltid jeg som må ta alt initiativ. Endret 24. mai 2010 av Masekopp-27 Lenke til kommentar
Gjest lilly Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Så hva mener du? At jeg bare skal forsette slik som jeg holder på, eller at jeg skal stoppe noen dager for å "teste" om hun tør og ta initiativ selv? Vi har bare sendt meldinger i 1 uke, så jeg vet ikke om det er litt tidelig for henne og begynne å sende meldinger først. Har dere sendt mld hver dag i en uke? Da kan du sikkert hoppe over en dag allerede nå. Om hun ikke skriver til deg igjen først, vil hun uansett legge merke til det og begynne å lure. Har hun litt is i magen (og reagerer som jeg ville gjort) venter hun sikkert til du skriver igjen, men hun er sikkert allerede blitt vant til å høre fra deg, og vil nok legge merke til det, og lure litt. Og er hun ikke som meg skriver hun kanskje til deg før du skriver til henne. Vi jenter er jo ikke alle like..så jeg kan naturligvis ikke garantere hvordan hun tenker og reagerer. Men liker hun deg mister du henne ikke ved å la det gå en dag uten å skrive først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå