kjers Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Heisann! Nå har min "Chyang Fun" serverboks tatt seg sommerfeire... Mener det er strømforsyningen som har ødelagt. Kjøpte denne saken i England og gidder vel neppe å stresse med garanti. Er det noen som vet hvor en kan få tak i strømforsyninger som passer? (Primært i Norge) Har ikke funnet noen som passer hos Microplex Bilder: Cherz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 www.mini-itx.com har noen til 50$, sånn ca. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva med denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Vet ikke om den er kraftig nok til din maskin da men... Handler du ikke hos komplett er det mangle flere i Norge som selgen den strømforsyninga. Søk på itx i prisguiden. Lenke til kommentar
kjers Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Heisann og takk for tilbakemelding! Problemet er at de strømforsyningene både komplett og mini-.itx har som dere nevner er eksterne, kun 55W og skal vist etter sigende bråke temmelige mye. Har sett litt i de nettbutikkene som selger mini-itx'er her i norge, men fant desverre ingenting - derfor denne postingen... Får vel begynne en mail runde med mini-itx.com, der var der jeg tross alt kjøpte den... Uansett, tusen takk for innspill! Cherz Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 har selv en cubid-case (med 55w psu), og ingenting i den lager særlig med lyd. det er ingen vifter på psu'en, hverken den delen inni kabinettet eller den klumpen som er utenfor. Lenke til kommentar
kjers Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Virkelig god melding fra Mini-Itx!! Mailte Mini-Itx og fikk ett returnummer. Sendte så strømforsyningen på fredag formiddag og mottok allerede i dag (torsdagen etter) en ny en i retur!! Fantastisk service fra gjengen bak Mini-Itx Tenkte bare jeg skulle avslutte tråden her, slik at de som kanskje opplever noe tilsvarende får med seg hva en bør gjøre... Er en glad gutt nå!! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå