kimman Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ville vel gjøre opp for seg etter kampen mot Start ifjor.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 :dribble: :dribble: :!: :!: :!: :!: Hahahahahahahahaha! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Lustig, jeg elsker deg Fin 1000. post. Det var en deilig 1000. post skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ville vel gjøre opp for seg etter kampen mot Start ifjor.. Var ikke det Prica som lagde straffe i fjor mot start a? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jo, det var det. Men det virker som om flere tror det var Jarstein. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) jupp. jarstein var jo midt oppi situasjonen mot start men det var prica. Han fikk marsjordre rett etterpå også. http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/start-vant-overtidsdrama-paa-lerkendal-2938007.html Eller vent litt. Prica klikket på overtidPå overtid ble det enda mer dramatisk på Lerkendal. RBKs Rade Prica dyttet Starts Clarence Goodson overende inne i straffefeltet etter en duell. Også RBK-keeper Rune Almenning Jarstein tente på alle pluggene. Jarstein sendte Goodson resolutt i bakken for andre gang like etter at den storvokste amerikaneren hadde kommet seg på beina igjen. Endret 25. mai 2010 av Breiker Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det var Prica sin "inngripen" som skaffet Start det straffesparket. Skal og nevnes at Goodson falt som en potetsekk da Jarstein var bortpå til han. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det skulle aldri vært straffespark der da Goodson prøvde å løpe ned Prica først uten at han var i nærheten av ballen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Takk Adressa, for at dere legger ut slike fantastiske klipp som dette her: http://fotball.adressa.no/eliteserien/article170426.ece Petter Rasmus Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Petter Rasmus kan det med å banne! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg var på denne kampen (Viking-fan) og må legge til at det skjedde noe morsomt ved innbytterbenken til RBK, da situasjonen med Jarstein oppstod. Traore, eller en annen mørkhudet innbytter, stod å rakk fing til oss, etter at noen tilskuere hadde hylt ut noen skjellsord (ikke rasistiske) mot RBK. Så var det en tilskuer som ble så provosert, at han klasket en rull med krokanrull i nakken på Prica!(Han satt på rad 5, ca 10m fra Prica). Endte opp med til slutt at det stod 3 RBK-innbyttere å provoserte enda mer, og Prica spiste sjokoladen! Hehe. Måtte le litt da Synd jeg var så forbanna selv, at jeg ikke tenkte på å dra frem iPhonen, for å filme dette. Endret 29. mai 2010 av baNteX Kaa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 ...og Prica spiste sjokoladen! Hehe. HAHAHAHAHA. Fy faen her lo jeg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hehe. Artige ting. Syns det er bra at sånne ting kan skje uten at det blir noe større sak ut av det. Husker når Kjernen hadde tribunen ned ved matta så kunne noen finne på å provosere innbytterne som varmet opp under pausen. Ble litt ordbruk og håndbevegelser, uten at det var annet enn moro. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det samme ble jo til tider sagt til egne spillere og da. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Ja var mulighet til å rope det så de fikk høre det skikkelig da ja. Men ofret det med glede i fordel for de beste plassene på stadion og pils før kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå