Gå til innhold

Kamptråd - Viking vs Rosenborg 24/5 (1-2)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jupp. jarstein var jo midt oppi situasjonen mot start men det var prica.

Han fikk marsjordre rett etterpå også.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/start-vant-overtidsdrama-paa-lerkendal-2938007.html

Eller vent litt.

Prica klikket på overtid

På overtid ble det enda mer dramatisk på Lerkendal. RBKs Rade Prica dyttet Starts Clarence Goodson overende inne i straffefeltet etter en duell.

Også RBK-keeper Rune Almenning Jarstein tente på alle pluggene. Jarstein sendte Goodson resolutt i bakken for andre gang like etter at den storvokste amerikaneren hadde kommet seg på beina igjen.

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Jeg var på denne kampen (Viking-fan) og må legge til at det skjedde noe morsomt ved innbytterbenken til RBK, da situasjonen med Jarstein oppstod. Traore, eller en annen mørkhudet innbytter, stod å rakk fing til oss, etter at noen tilskuere hadde hylt ut noen skjellsord (ikke rasistiske) mot RBK. Så var det en tilskuer som ble så provosert, at han klasket en rull med krokanrull i nakken på Prica!(Han satt på rad 5, ca 10m fra Prica). Endte opp med til slutt at det stod 3 RBK-innbyttere å provoserte enda mer, og Prica spiste sjokoladen! Hehe.

Måtte le litt da :) Synd jeg var så forbanna selv, at jeg ikke tenkte på å dra frem iPhonen, for å filme dette.

Endret av baNteX Kaa
Lenke til kommentar

Hehe. Artige ting. Syns det er bra at sånne ting kan skje uten at det blir noe større sak ut av det. Husker når Kjernen hadde tribunen ned ved matta så kunne noen finne på å provosere innbytterne som varmet opp under pausen. Ble litt ordbruk og håndbevegelser, uten at det var annet enn moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...