Lanthanum Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Ja, det hadde vært noe. Skjønt, så sant ikke folk bruker dem til finstasen, så er det egentlig ett fett hva de har på beina, crocs eller ikke. Endret 24. mai 2010 av Lanthanum Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Ley28: MTB kalles masaisandaler så vidt jeg vet.. Tror det er pga "barfot"-ideen, og masaiene går uten sko tror jeg. Edit: Ang crocs så jobber jeg på et kontor og der får jeg støt ganske ofte når jeg har på crocsene. Noen av dem er ganske insane. Endret 24. mai 2010 av Pille_ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Aw, jeg som hadde håpet at det var fordi de var så stygge. Burde vært grunn nok det ja. Jeg jobber deltid i en IT bedrift og der har han ene som har samme stilling som meg Crocs og de står på kontoret når han ikke er på jobb. Jeg syns det er litt flaut at de står der når jeg er på jobb og andre kommer inn. Jeg jobbet på lager en gang i tiden, da brukte jeg vanlige billige joggesko, funket fint det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Edit: Ang crocs så jobber jeg på et kontor og der får jeg støt ganske ofte når jeg har på crocsene. Noen av dem er ganske insane. Og du fortsetter å bruke de? O.o Lenke til kommentar
pi. Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Jaa... : P Latskap har skylden. De er gode å gå i også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå