TheOats Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har allerede et "Nei til reklame" klistermerke på postkassen min, men jeg får fortsatt aviser jeg ikke vil ha. Er det noen som vet om det finnes ett klistermerke med "Nei til uadresserte aviser" eller noe slik? Og hvor jeg isåfall kan få tak i det? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg bare printa ut mitt eget klistremerke: Ønsker IKKE reklame og uadresserte aviser. Funker fint det, trenger ikke å gå noe sted for å kjøpe det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Har ikke printer =P For bare bruke sprittusjen da=P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Inntil i fjor har gratisaviser ikkje kunnet nektes, men det kom ein endring i fjor som endra på dette. No kan du henge opp ein lapp på postkassen med "Nei til gratisaviser". Dette er noko dei som deler ut avisene må rette seg etter, får du framleis aviser kan du klage til dei som leverer det ut. Du kan sikkert skrive ein fin lapp sjølv og henge opp, må ikkje ha eit spesifikt merke. Eg har lagt ved eit merke frå Grønn Hverdag som ein kan skrive ut og klistre på postkassen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Må bare takke og bukke for den, for jeg har nemlig hatt det samme problemet som trådstarter! Er en kar i en rød stasjonsvogn som nærmest daglig dukker opp og legger aftenposten og annet drit ned i postkassa vår. Går jo rett i søpla naturligvis. De får heller bare innse av papiravis-formatet er dødt istedenfor å plage uskyldige folk! Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Takker for merket Lurer på en ting til, hva er reglene for å legge ting i postkassene til folk sånn ellers? Jeg mener sånt som "Kyrkjehelsning" og liknende, eller lapper fra privat personer som tilbyr å male huset =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå