f0kus Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei! Forrige helg var jeg på fest, og fikk smakt et brennevin som jeg aldri hadde smakt før, som forøvrig smakte veldig godt. Jeg har nå prøvd å finne hva dette heter, men uten hell. Det jeg husker var at det var en glassflaske med rødt motiv, og det navnet begynte med "S". Smaken kunne minne om noe som svak mint, og det var 37,5%. Er det noen som har peiling på hva den heter? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 tviler på det men det var vel ikke sambucca? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette er jo den klassiske Sambuca-flaska: Ekstern bilde-lenke Men Sambuca er anis-brennevin og ikke mint (smaker altså litt lakris) Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Sjekka på sidene til vinmonopolet men eg fant ikkje noke som kunne passe. Du kan prøve å leite litt sjølv ved å søke på vinmonopolet sine sider, men det er også ei stor sannsynligheit for at dette er noke som har blitt kjøpt i utlandet. Slike flasker med snaps er slikt som du typsik handler på tax free fordi det er fin flaske, ikkje fordi det er godt. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Høres ut som det kan være en ferdig mixa Mojito. Vet at Smirnoff og Bacardi har "ready to serve" mojito's Edit: N/M såg ikke at du hadde skrevet at den var 37.5%. Ferdig mixed Mojito holder ikke så høy alkohol % Endret 27. mai 2010 av TrippleNipple Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Men de har ikke 37,5% alkohol.. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nei såg det like etter jeg posted jeg også the_last_nick_left Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er da en naturel vodka som ikke har noen smak av "mint" jeg har fortsatt en finger på Sambuca Lenke til kommentar
toazty Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha Hvis man er full så kan ting smake litt rart, jeg gikk rundt en hel kveld og sutta på ei flaske JD og mente at den smaker karamell Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hvis det er Sambucca du mener, bland den med red bull... Habba habba Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha Mint, lakris; når du er så full at det einaste du er sikker på er at flaska hadde raud etikett, namn på S og på 37,5% så smaker alt som er litt søtt og sterkt godt. Sjølv om trådstarter trur det kanskje smakte mint så er det ikkje umogleg at det kan være noke heilt anna. Også cognacen smaker søtt og godt når du er full. Kva farge var det på dette stoffet? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Var sikkert ren vodka Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha Mint, lakris; når du er så full at det einaste du er sikker på er at flaska hadde raud etikett, namn på S og på 37,5% så smaker alt som er litt søtt og sterkt godt. Sjølv om trådstarter trur det kanskje smakte mint så er det ikkje umogleg at det kan være noke heilt anna. Også cognacen smaker søtt og godt når du er full. Kva farge var det på dette stoffet? Da er det vanlig vodka blandet ut med no drinkmix med mintsmak vil jeg tro. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 Sambuca confirmed Men naar jeg tenker med om, saa var det kanskje mer lakris-smak enn mint Takker for alle svar Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 ikke akuratt mye som minner om mint når enn drikker sambucca.. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 spørs hvor mye du har hatt før du når sambuccaen det og den har jo den litt friske følelsen etter du har shotta den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå