Gå til innhold

Trenger hjelp med å finne brennevin.

Anbefalte innlegg

Hei!

Forrige helg var jeg på fest, og fikk smakt et brennevin som jeg aldri hadde smakt før, som forøvrig smakte veldig godt. Jeg har nå prøvd å finne hva dette heter, men uten hell.

Det jeg husker var at det var en glassflaske med rødt motiv, og det navnet begynte med "S". Smaken kunne minne om noe som svak mint, og det var 37,5%.

Er det noen som har peiling på hva den heter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka på sidene til vinmonopolet men eg fant ikkje noke som kunne passe.

Du kan prøve å leite litt sjølv ved å søke på vinmonopolet sine sider, men det er også ei stor sannsynligheit for at dette er noke som har blitt kjøpt i utlandet.

Slike flasker med snaps er slikt som du typsik handler på tax free fordi det er fin flaske, ikkje fordi det er godt.

Lenke til kommentar

Høres ut som det kan være en ferdig mixa Mojito. Vet at Smirnoff og Bacardi har "ready to serve" mojito's

Edit: N/M såg ikke at du hadde skrevet at den var 37.5%. Ferdig mixed Mojito holder ikke så høy alkohol %

Endret av TrippleNipple
Lenke til kommentar

hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha

Mint, lakris; når du er så full at det einaste du er sikker på er at flaska hadde raud etikett, namn på S og på 37,5% så smaker alt som er litt søtt og sterkt godt.

Sjølv om trådstarter trur det kanskje smakte mint så er det ikkje umogleg at det kan være noke heilt anna. Også cognacen smaker søtt og godt når du er full.

Kva farge var det på dette stoffet?

Lenke til kommentar

hvis det er sambucca er det første gang jeg hører noen mener den smaker mint aktig.. haha

Mint, lakris; når du er så full at det einaste du er sikker på er at flaska hadde raud etikett, namn på S og på 37,5% så smaker alt som er litt søtt og sterkt godt.

Sjølv om trådstarter trur det kanskje smakte mint så er det ikkje umogleg at det kan være noke heilt anna. Også cognacen smaker søtt og godt når du er full.

Kva farge var det på dette stoffet?

Da er det vanlig vodka blandet ut med no drinkmix med mintsmak vil jeg tro.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...