Gjest Trådstarterjente Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 For noen dager siden var jeg i Oslo for å sjekke ut leiligheten jeg skal flytte inn i til høsten, med en venninne. I byen bor en gutt, som jeg synes er kjekk og interessert i å bli bedre kjent med, så jeg spurte noen dager i forveien om han ville treffes siden jeg først skulle være der. Han svarte ja. Så vi møttes, det var utrolig koselig, han pratet kjempemasse og viste meg rundt om i byen. Sa masse bekreftende ting som "kult du skal flytte hit!" og "du må bli med på ___ en gang", fortalte meg masse om kompiser og seg selv og fikk en veldig tydelig "vi snakkes" da vi skilte lag. Det hele var veldig fint. Midt oppe i det hele møtte vi på eksen hans helt tilfeldig, som han gikk bort for å prate med i kanskje 10 min. De både lo og pratet endel (jeg forsvant litt for å gå å kjøpe noe å drikke), og de har trolig et bra vennskap nå. Jeg tenkte ikke så mye over det, for det plagde meg ikke så mye uansett. Tingen er, at selv om vi hadde det kult sammen så har han vært laber på kontaktfronten. Sendte han sms i stad, fikk svar 4 timer senere om hva han holdt på med uten et "du da?" tilbake. Jeg skjønner ikke, er jeg en kompisvenninne for han eller kan han være sjenert/opptatt? Vi bor ikke i samme by, så kan for all del være at han synes det blir rart å ha så mye kontakt når vi ikke kommer til å treffes før om en stund. Det her er helt ute. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 At det tar litt tid før du får svar og at han var kort i meldingen behøver ikke bety noe. Vi gutter kan være ekstremt usikre på det motsatte kjønn om vi ønsker mer enn vennskap. Å ta kontakt med jenter for å finne ut om de vil bli bedre kjent føles hvertfall for meg som å bevege seg ut i et minefelt i mørket. Hvis han har forandret seg fra å være pratsom til å plutselig være kort etter at dere møttes (et møte som gikk veldig bra utfra hva du har svart) tror jeg ikke du skal bekymre deg. Fortsett å ta kontakt og så kan du jo flørte litt og vise at du er interesert. De fleste er nok enige i at vi gjerne vil at jenter skal være mer direkte om dere vil se om det kan bli mer enn vennskap. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarterjente Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, for jeg klarer ikke å skjønne det helt. Han sa jo han synes det var kjekt å se meg igjen, og fikk en god hadet klem da jeg skulle hjemover. Men så er han som dugg for solen etterpå.. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarterjente Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det ingen andre som har noe å si? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ok, for å si det rett ut, du må ta dette med den fyren det gjelder. Det finnes ikke en eneste person på dette forumet som kan svare på hva han føler og hvorfor han handler som han gjør. Er du interessert i fyren, så må du tørre å "legge hodet på hoggestabben" og ta initiativ. Hvis han ikke er interessert i noe mer så får du et klart svar, er han interessert så får du sikkert et klart svar da også. Ikke bedriv dette spillet og snuske rundt og lure på om fyren er interessert eller ikke. Det er nå min personlige mening, mulig du brenner deg og fyren ikke er interessert, men da vet du i alle fall det. Det er min måte å løse det på, det har funka greit og eksplodert i trynet på meg, men man får i alle fall et klart svar. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå