Gjest gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Datteren til en venn av mammaen er nå singel. Det er en kjempe pen jente og basert på hva jeg har hørt står personligheten og utseende i stil. Jeg har aldri møtt jenta så da stoler jeg på hva jeg har hørt. Vi jobber ikke sammen eller bor i nærheten av hverandre og hun går på skole langt unna hvor jeg bor. Med andre ord er det en kinkig situasjon. Finnes det noen gode måter å gå frem på for å oppnå kontakt? Jeg bruker hverken Facebook eller Nettby. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Du får 'tilfeldigvis' bli med din mor på besøk en gang. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Takk for rådet. Jeg er godt igang med 20-årene så det blir jo litt dumt. Om jeg var yngre ville det vært et godt forslag. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Da får du stikke innom med ting som din mor har lånt av sin venninne. Som en tjeneste for din mor Eventuelt får du høre med din mor om hva hun tror. I verste/beste fall får du bare ringe jenta og fortelle at du har hørt så mye bra at du ble litt interessert. Ta en kino eller noe. Enten du får ja eller nei så er problemet ute av verden. Endret 23. mai 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Da får du stikke innom med ting som din mor har lånt av sin venninne. Som en tjeneste for din mor Kjedelig om datteren ikke er hjemme da. Skulle hun være det er hun vel kanskje på rommet sitt. Blir litt sketchy å spørre "Ja, så da var den levert tilbake. Tror du jeg kan ta en titt på rommet til datteren din for å se om noen er der?" Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 ^hehe:p Finn ut av navnet hennes, og søk opp tlf nr... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I verste/beste fall får du bare ringe jenta og fortelle at du har hørt så mye bra at du ble litt interessert. Ta en kino eller noe. Enten du får ja eller nei så er problemet ute av verden. Beste tipset hittil i tråden. 1 Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I verste/beste fall får du bare ringe jenta og fortelle at du har hørt så mye bra at du ble litt interessert. Ta en kino eller noe. Enten du får ja eller nei så er problemet ute av verden. Absolutt et bra tips. Det skal jeg vurdere om det ikke åpner seg et annet alternativ. Det som gjør meg usikker med denne løsningen er at det kan virke litt creepy. Plutselig ut av det blå, ringer jeg. Hun vet kanskje ikke hvem jeg er. Sjansen for total katastrofe virker jo til å være sterkt tilstedet. Da får du stikke innom med ting som din mor har lånt av sin venninne. Som en tjeneste for din mor Kjedelig om datteren ikke er hjemme da. Skulle hun være det er hun vel kanskje på rommet sitt. Blir litt sketchy å spørre "Ja, så da var den levert tilbake. Tror du jeg kan ta en titt på rommet til datteren din for å se om noen er der?" Bare litt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå