stineh87 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Noen som har prøvd Sony Ericsson Vivaz og har noen formeninger om den? Har planer om å kjøpe den, men får jo ikkje prøvd den skikkelig i butikken, så lurte på om noen har den og har noen tips og komme med? Bør jeg satse på den? Tenkte å vente på pro versjonen.... Tusen takk til alle som kommer med noen innspill til meg:) Lenke til kommentar
LinneaKu Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er flott mobiltelefon. Ikke tenke på det. Bare kjøp den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 hvis du kjøper vivaz pro kan du ikke ta opptak i HD 720p,har hatt min vivaz en stund, og sier bare løp og kjøp. Ingen problemer med den bare positivt, en av de beste kameramobiler på markedet i dag. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har hatt Vivaz den ble for kjedelig og har alt for begrensede muligheter kontra en Android telefon så jeg ville klart heller kjøp det. Jeg ble lei etter 4 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå