stoffix Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 jeg lurte på om dere kunne skrive ned de gode/brae signaturene/sitatene som dere kunne....... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 No replacement, for displacement! Det er noe som ofte brukes i amcar miljøet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Tenkte jeg skulle skrive ned Signaturen jeg bruker på en annet forum .. det er et gammelt britisk dikt.. Cannon to right of them,Cannon to left of them, Cannon in front of them Volley'd and thunder'd; Storm'd at with shot and shell, Boldly they rode and well, Into the jaws of Death, Into the mouth of hell Rode the six hundred. litt ... tøfft Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Denne blir mye brukt i amcarmiljøet..fin langt i fra, men langt i fra fine! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Tenkte jeg skulle skrive ned Signaturen jeg bruker på en annet forum .. det er et gammelt britisk dikt.. Cannon to right of them,Cannon to left of them, Cannon in front of them Volley'd and thunder'd; Storm'd at with shot and shell, Boldly they rode and well, Into the jaws of Death, Into the mouth of hell Rode the six hundred. litt ... tøfft må si at det var en litt for lang signatur:P Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 No replacement, for displacement! Det er noe som ofte brukes i amcar miljøet Har du amcar selv?? Hvor var du natt til 1.mai?? Hvis du bor i grenland så er d jo nærmest tradisjon å cruise mad amcar natt til 1.mai... :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg lurte på om dere kunne skrive ned de gode/brae signaturene/sitatene som dere kunne......._________________ Jeg vet ikke så mye om hvordan en tredje verdenskrig vil bli, men jeg vet at den fjerde vil bli utkjempet med treklubber... De som har signatur burde i alle fall skrive hvem som sa det, ellers så tar man jo på en måte æren for det selv... (Før noen spør, så var det Albert Einstein som sa det coolkid har i siggen sin...) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Det er lettere å avsløre en feil, enn å finne sannheten, da den første ligger på overflaten lett tilgjengelig, mens den andre ligger i dypet hvor få er villig til å søke etter den. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 It is easy to forgive others their mistakes. It takes more gut and gumption to forgive them for having them witnessed your own. -Alice Embee Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 "Svulstig, imbesilt sludder om sjofle eller enfoldig prektige typer som ørkesløst trevler sammen livene sine i helt ubegripelige forviklinger" -Ole, Dole eller Doffen (ikke helt sikker der) om såpeserier... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Don't cry because it's over, smile because it happened Should I smile because we're friends, or cry because that's all we'll ever be? Remember my name, remember my face, cuz no other bitch will ever take my place. Don't hate me cause I'm beautiful, hate me because your boyfriend thinks so! If ur nice, you can call me sweety. If ur sweet you can call me hunny. If ur hot you can call me tonight. TGIF~ Thank God Im Female Hehe.. Kanskje litt jentete, men.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 If we only wanted to be happy it would be easy; but we want to be happier than other people, which is almost always difficult, since we think them happier than they are Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Practice makes perfect, but nobody is perfect so why practice. - Billie Joe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Har du amcar selv?? Hvor var du natt til 1.mai?? Hvis du bor i grenland så er d jo nærmest tradisjon å cruise mad amcar natt til 1.mai... :wink: hehe, natt til 1.mai så var jeg i arendal da... Det er faren mins biler forresten, og vi hadde ikke fått skilt på den ene bilen vår, så det blei ikke no cruising.... Men vi kommer nok sterkt tilbake neste år! For nå har vi 3 camaroer, og 2 av de har skilter nå Er du amcar intressert eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå