Inztigator Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Heisann godtfolk! På tide med en aldri så liten oppgradering av pc'n nå. Dagens oppsett er: Nvidia GTX 275 - Skal ikke byttes AMD Athlon 64 - 4000+. (Blitt noen år siden nå gitt...) Husker ikke HK 2GB DDR2 ram. Benyttes mest til spilling. Modern Warfare 2 +++ Må helst kunne levere så det holder til dette og eventuelt kvassere spill! Ikke mye annet bruk utover spilling, Office og surfing. Men jeg er litt i tvil om hvor mye jeg ønsker å bruke på dette. Jeg tar gjerne en tilbakemelding på hvor stor/liten forskjellen ville blitt i forhold til alternativene under. Og jeg ville satt stor pris på eventuelle andre og bedre alternativer! Rimelig og kurant (?) - totalt 2113,- AMD Athlon II X2 240 - 485,- MSI 770- 529,- Corsair Dominator 4GB- 1099,- Oppgraderingspakker fra Komplett: AMD 2995,- Intel 3595,- Veldig åpen for forslag - jeg er ikke helt låst på prisen den ene eller andre vegen - så lenge man får valuta for pengene! På forhånd takk! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei. Har nettopp gjort dette selv, og kan anbefale deg en pakke. Satt sammen selv, er nesten samme utgangspunkt i den komplettpakken, men til en litt billigere penge og helt super ytelse. RAM : http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/ram/ddr3/corsair-corei7i5i24gbkit2x2gb/128573.4033/ HK : http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/hovedkort/intel-1156/asus-p7p55d/124994.4863/ CPU : http://www.netonnet.no/art/data/datakomponenter/prosessor/intel-1156/Intel-Corei5Quad750_S1156/125004.4861/ Her har du da en super pc til en super pris og som i tillegg kan klokkes ganske høyt. Satt sammen selv dette i prisguiden og kom fram til at NetonNet var billigst og jeg bestilte selv derifra. Må sies at jeg er storfornøyd med dette! Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Takk! Ser ikke dumt ut det nei. Du har fått testet oppsettet eller, fungerer greit? Hvilket skjermkort kjører du? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Takk! Ser ikke dumt ut det nei. Du har fått testet oppsettet eller, fungerer greit? Hvilket skjermkort kjører du? Jeg kjører PowerColor Radeon 5850 Professional Cooling System + (Pcs+) Legger også til at jeg har en Intel X25-M 80GB (SSD-disk) og dette går utmerket sammen. Utrolig stabilt! Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 hadde nok holdt meg unna Athlon x2 240. Det blir for liten oppgradering fra det du allerede har. Hvil nok nesten ike merke forskjell i diverse spill. Ellers er det sjeldne mye å spare på slike oppgraderings pakker, like greit å sette sammen cpu, hk og ram selv. Gå for en Am3 Phenom 955/965 eller Intel i5 750. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå