Glennski Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei. Skal overføre et spill på pc nr 2 her hjemme. Start-kjør "pc-navn" og jeg får tilgang til pc'en, men når jeg kopierer over så kommer det etter en liten sutnd; "Det angitte nettverksnavnet er ikke lenger tilgjenelig" Hva er problemet? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvilket OS er det på maskinene? Hvis det er windows 7, så kan du bare gå inn på min datamaskin, også velge netverk i listen helt til venstre... Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Hvilket OS er det på maskinene? Hvis det er windows 7, så kan du bare gå inn på min datamaskin, også velge netverk i listen helt til venstre... Det er Xp, glemte å skrive det. Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Jepp. Har fungert før, men husker ikke hva jeg har gjort. Har installert alt av protokoller, prøvd å aktivere Netbios og ja, det meste uten hell Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hmm... Lenge siden jeg har hatt XP, men syns å huske at det var noen mapper man kunne bla seg frem til via min datmaskin eller noe.... husker ikke akkurat hvordan... Lenke til kommentar
Glennski Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Hm.. noen andre? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Prøv og forandre Arbeidsgruppe navn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå