AndyBay Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei Er det noen her i forumet som er flinke med designing av youtube channel? Vis nokre forslag hvis du vil osv. Kunne også tenkt meg nokre maler som grunnlag Her er forresten min youtube channel Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) jeg har 4 youtube channeler, bruke ytlayouts.net sine design og legger på tekst og effekter med photoshop. Det er mange bra på den siden (ytlayouts.net) EDIT: De viser også hvilken farge du skal ha på teksten osv... Endret 23. mai 2010 av WeExClan Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Vel.. Akkurat no så har eg ingen videoer, så alle malene er jo designa for folk som har videoer. Eg får selvsagt opp noen videoer seinere. Må bare få tak i pinnacle videoredigeringsprogram Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ok, camtasia er også et bra videoredigerings program... 1 Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Ok, camtasia er også et bra videoredigerings program... TAKKER Programmet fuker fett til å filme skjermen med Lenke til kommentar
NicholasWalker Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, og det har mange bra introer og lyd filer som er drit kule, hører på en av sangene uten om når jeg lager filmer noen ganger:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå