iharal4 Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 Spurte om dette i spørsmål og svar tråden, men ettersom en time har gått og jeg ikke har sett så mye som et navn inne i den tråden, tar jeg det her i og med at jeg trenger svarene før kl. 12 i natt (innleveringsfrist) ugjennkjennelig uhelbredelig barmhjertighetsmord å begå å påta flere sykdommer ukentlig den virkningen den beslutningen smertsom helbredelse å være tjent i stedet innvilget tilstedeværende å bli kalt Den som klarer det får 1000 e-penger, eller en klem. Your choice. Lenke til kommentar
iFix Skrevet 23. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2010 ugjennkjennelig = ikkje til å kjenna att uhelbredelig = uhelbredeleg barmhjertighetsmord å begå = å utføre å påta = å ta på seg flere sykdommer = fleire sjukdommar ukentlig = kvar veke den virkningen = den verknaden den beslutningen = den avgjerda smertsom = smerteleg helbredelse = lækjedom å være tjent = å vera tent i stedet = i staden for innvilget = innvilga tilstedeværende = tilstades å bli kalt = å bli kalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå