Gå til innhold

Facebookgruppe rettet mot bruker. Eller...?

Latias

Anbefalte innlegg

Trådstarter er irritert av å ha en facebookgruppe mot seg. Eller er han det?

Hei.

I går ble det opprettet en facebookgruppe rettet mot meg. Det hele startet med at jeg sendte ut en massemail på it's learning ang. en mistet pulsklokke. Det er ikke uvanlig at folk benytter denne muligheten til å sende ut massemeldinger for å etterlyse ting de har mistet eller for å prøve å selge togbiletter etc. Så derfor valgte jeg selv aktivt å prøve å finne igjen gjennstanden (verdi 1 000+) isteden for å vente på at den magisk skulle dukke opp. Dette syntes noen var veldig morsomt og har laget en facebookgruppe, med mitt navn i tittelen. Jeg syntes faktisk ikke det var noe særlig, og ville få stengt hele greien så fort som mulig.

Tok derfor kontakt med admin for gruppen og ba han om å slette hele greien, da jeg syntes det var ukult gjort og unødvendig. Samt fryktet jeg at hele greien ville eskalere. Han fikk da kjempedårlig samvittighet og fjernet samtlige medlemmer og prøvde å slette gruppen. Imidlertidig endte det kun opp med at noen meldte seg inn, og nå er gruppen uten leder. Har vært i jevnlig dialog med trådstarter, som er helt ukjent og heldigvis har utrolig dårlig samvittighet nå, hvor han aktivt prøver å få folk til å slutte å melde seg inn, samt fjerne seg.

Dette har nå eskalert, hvor det blir en del personangrep mot meg, fra totalt fremmede. Både jeg og oppretter har sendt e-post til facebook i håp om å få svar. Men hvem vet hvor lang tid dette tar. Hele greien gjør at jeg mister en del fokus på viktigere ting (les: eksamenslesing) og setter meg i et litt nedtrykt humør.

Er det noe jeg kan gjøre utover dette? Ta kontakt med politiet? Jeg står litt rådvill akkurat nå, så jeg er kun ute etter seriøse henvendelser.

Litt senere, skrevet av samme bruker (på FB):

700 aktive hjelpere! Klarer vi å runde 1 000 før dagen er omme?
Endret av Latias
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ooooh, konspirasjonsteorier?? Kanskje han innse at det er best å se humoren i det, og at det ikke er noen som mener noe stygt med det?

Det stemmer etter hva jeg leste i tråden.

Dog, jeg kan ikke se gullkornet i dette.

Lenke til kommentar

Dog, jeg kan ikke se gullkornet i dette.

Først er han villig til å ringe politiet, mens litt senere oppmuntrer han folk til å bli medlem i gruppa. Var gøy å følge med i tråden, og lo ganske godt da denne kom opp. Kan hende det bare er jeg som har tørt humør. :!:

Lenke til kommentar

Det pokemonkortet er ikke noe annet en genialt. Har følgt med gruppen jeg også, og må si det har tatt litt av. Er kjedelig når sånt skjer, men vi anonyme kan ikke se noe annet en humoren i dette, og håper pårørende også gjør det. Ser ut som han har snudd litt i meningen sin den siste tiden.

Lenke til kommentar

Det pokemonkortet er ikke noe annet en genialt. Har følgt med gruppen jeg også, og må si det har tatt litt av. Er kjedelig når sånt skjer, men vi anonyme kan ikke se noe annet en humoren i dette, og håper pårørende også gjør det. Ser ut som han har snudd litt i meningen sin den siste tiden.

viss du ser hva han skriver under

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...