Hootie Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Sitter her å vurderer om eg skal sei opp abon. med CD, og skaffe meg altibox for å vær 100% sikker på å få sjå PL til hausten. Eg har internett gjennom fiber, så alt er klart for altibox. Har aldri vurdert altibox før siden eg har vore storfornøyd med CD, og eg har følt meg "friere" med å ha parabolantenne, men no spøker det for PL på canal digital. Det har også vore eit bedre utvalg av HD-kanaler på parabol, men dette begynner å jevne seg ut ser det ut som. Så kva bør eg gjer? Sitte på gjerde og sjå kva som skjer iløpet av sommeren, eller seie opp CD før 1.juni, og bestille meg altibox? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg personlig ville ventet. Det kan hende det blir en avtale mellom tv 2 og CD i løpet av sommeren. Dessuten så begynner jo ikke Premier league før i august, så du har tid til å vente. Lenke til kommentar
Hootie Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg personlig ville ventet. Det kan hende det blir en avtale mellom tv 2 og CD i løpet av sommeren. Dessuten så begynner jo ikke Premier league før i august, så du har tid til å vente. Har god tid ja, men det er 3mnd oppsigelse på CD, så det å vente til seriestart kan koste meg over 1500kr ekstra i abon. visst ikkje CD får sende det.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Ingen kan garantere deg i dag at det blir PL hos Canal Digital, men vil tro det er veldig liten sannsynlighet at de ikke vil distribuere Premier League-kanalene. Tenk hvor mange som da må velge andre alternativer! RiksTV er jo klart og Viasat er i forhandlinger så vil tro det er utenkelig at et firma ønsker å droppe populære kanaler som alle konkurrentene tilbyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå