Radamel97 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hei jeg vil bygge en gamer pc for rundt 3500 kroner. Må støtte ddr3. Noen som har forslag til komponenter. Ser helst at jeg kommer til å oppgradere dataen en stund etter jeg har bygd den, men har ikke så mye penger for tiden så en billig gamer pc for ca 3500 kr hadde vert fint Endret 23. mai 2010 av freakinout97 Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Du kan vurdere denne pakken. Kanskje ikke ideelt med tanke på oppgradering, men budsjettet ditt strekker dessverre ikke så langt. Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Du kan vurdere denne pakken. Kanskje ikke ideelt med tanke på oppgradering, men budsjettet ditt strekker dessverre ikke så langt. Joda den virker fin den , kan jo eventuelt kjøpe delene separert med 6 gb ram, Bedre skjermkort og AMD Phenom Lenke til kommentar
magb Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Du kan vurdere denne pakken. Kanskje ikke ideelt med tanke på oppgradering, men budsjettet ditt strekker dessverre ikke så langt. Joda den virker fin den , kan jo eventuelt kjøpe delene separert med 6 gb ram, Bedre skjermkort og AMD Phenom Til 3500kr? Hvordan skal du få til det? Lenke til kommentar
Radamel97 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Du kan vurdere denne pakken. Kanskje ikke ideelt med tanke på oppgradering, men budsjettet ditt strekker dessverre ikke så langt. Joda den virker fin den , kan jo eventuelt kjøpe delene separert med 6 gb ram, Bedre skjermkort og AMD Phenom Til 3500kr? Hvordan skal du få til det? Det går ann å spare litt mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå