dnelsksol Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Er dette noe lurt, eller hvordan er det med standaren til canon fortiden? Skal ikke ha det evig heller, skal nok kjøpe meg en litt bedre etter 3-4års tid, kanskje 1 år;), men en fin start. 9000 i Norge 5000 ca i usa Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det blir pes med garantireparasjoner og ett evt videresalg. Men det er en risk du må overveie selv. Lenke til kommentar
dnelsksol Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Ja, det er det, og er innefårsått med det, men har lest det er forskjellige funskjoner på et likt camera fra land til land, noen som tror at jeg kommer til å få problemer den veien? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du har også problematikken med strømnettet,USA bruker 110V 60Hz og i Norge 230V 50Hz. Canon sine ladere til kameraer bruker å klare begge volt typer men hvordan det er i et videokamera vet jeg ikke. Uansett så må du ha en overgang til norsk kontakt. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er dette noe lurt, eller hvordan er det med standaren til canon fortiden? Skal ikke ha det evig heller, skal nok kjøpe meg en litt bedre etter 3-4års tid, kanskje 1 år;), men en fin start. 9000 i Norge 5000 ca i usa Du får kameraet i Norge for 7900,- med 2 års garanti og 5 års reklamasjon. https://prisguiden.no/product.php?productId=105495&cat_id=34 Om du skal importere pr. post må du legge til frakt, 25% moms og fortollingsgebyr. Da er ikke forskjellen særlig stor. Det kan bli dyrt om kameraet av en eller annen grunn ikke virker som det skal. Du får bedre bruktpris for et norsk kamera med garanti, enn et adaptert kamera uten garanti. "Er dette noe lurt?" - Det må du svare for selv. Innførsel netthandel: http://www.toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?id=66240&epslanguage=no Lenke til kommentar
GeirG Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Canon sine ladere til kameraer bruker å klare begge volt typer men hvordan det er i et videokamera vet jeg ikke. Mest sannsynlig er også amerikanske ladere også klargjort for 220V, da også amerikanerne har med sine videokmaeraer verden over. Men man trenger en adapter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå