Wraith65 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Heisann. Jeg har ett lite problem. Akkurat fått nett fra Modum kabel tv. (Etter som jeg forstår så får de sin netttilgang fra Ringett.) På grunn av tekniske problemer med bilen har jeg ikke kunne hente modemet som skal komme med mitt abonnemang, så, Bredbånds sulten som jeg er koblet jeg til mitt forrige modem, ett Zyxel P-2602HWT-F3. Denne skal også kunne fungere som ett modem for meg, og når jeg kobler denne til får jeg DSL link og alt er etter sigende vel på den biten. MEN, jeg får likevel ikke noe kontakt med internett. Jeg har snakket med en bekjent av meg som jobber i Ringnett og han har bekreftet kontakt med modemet mitt, men han er ikke i stand med å hjelpe meg med detaljene av modem oppsettet. Etter det jeg har forstått så skal modemet stå på "bridge" mode, men jeg vet ikke detaljene rundt de resterende instillingene på modemet. Er det noen her som vet hvilke instillinger som kreves for å få kontakt med internett via Modumkabel TV/ringnett sitt system? På forhånd takk for alle svar. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå