recer75 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hei jeg har fått et problem. Hær om dagen bestemte jeg meg får at jeg skule ta fram det gamle GTA Sanandreas til pc. Jeg hadde lyst til å begynne å mode det. Det hele funket utmerket untatt noen små feil i modene nå og da. Jeg hadde funnet et lite program kalt SAMI. Det som var bra med dette programmet var at det installerte moden får deg. Problemet kom da jeg fant en mod med NissanSkyline. Etter jeg installerte den sluttet spille å funke. jeg slettet spille helt fra maskinen. Jeg slettet SAMI. Og Installerte på Nyt uten å installere den Moden. Men når Jeg skulle Starte spillet startet det ikke. Når jeg installerte programmet SAMI i gjen sto det at Nisan skyline fårtsat var instalert. SAMI klarte ikke å avistalere det så jeg prøvde manuelt. Så søkte jeg gjennom maskinen maskinen gjenom søk funksjonen og fant en kopi av NissanSkyline i C:\Users\Kim-Alexander\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Backups\NissanSkyline. Når jeg prøver å slette den manuelt får jeg opp dette Item not found cld not find this item this is not longer lockatet in C:\Users\Kim-Alexander\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Backups\NissanSkyline.verify the item's location and try agein Nisanskyline Date createt:23.05.2010.17:31 Try again cansel Jeg vet ikke men dette er den eneste filen som er i gjenn etter spillet og modinga så jeg tror det er den som skaper problemer. men jeg har instalert en annen mod som også skapte problemer men den kan jeg ikke fine spor av men den het "Things To Do In San Andreas" hær er en link: http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1194 PS: jeg har enda GTA San Andreas User Files Endret 23. mai 2010 av recer75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå