Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

MR- på privat klinikk?

korpi

Anbefalte innlegg

Hei..

Har slitt med en vond rygg et antall år nå og er interessert i å vite hvor mye det koster og hvor lang ventetid det er å få tatt MagnetRøntgen på ryggen om man går den private veien og ikke via sykehus??

Tror det er en ventetid på en del uker på sykehuset men om jeg går på en privatklinikk burde det gå fortere, eller??

Mvh

korpi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg slet med ryggen (isjas)gikk jeg til kiropraktor, som ringte rundt om å hørte hvor han fikk meg inn først. Kom på en liten klinikk (tror den var privat) på 4 dager, han ringte bare å sa det var akkutt å trengte MR- så å si med en gang. Det var en MR- jeg ikke klarte å fullføre da, siden ryggen min ikke lot meg ligge så lenge på rygg. Etter det dro jeg til legen for CT- røngen, da gikk det noen uker før jeg kom inn på sykehuset..

Lenke til kommentar

OK.

Jeg har en kompis som netopp trengte MR på kneet og han hadde fått 6-8ukers ventetid, men jeg skal se hva jeg får gjort for å komme så fort som mulig på MR..

Ingen som vet pris om man går den private veien??

Mvh

korpi

Lenke til kommentar

OK.

Jeg har en kompis som netopp trengte MR på kneet og han hadde fått 6-8ukers ventetid, men jeg skal se hva jeg får gjort for å komme så fort som mulig på MR..

Ingen som vet pris om man går den private veien??

Mvh

korpi

Jeg betalte rundt 200kr, betalte det samme på sykehuset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...