enden Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Planlegger en ferie neste år, og sliter littmed bestillingen. Man må som kjent oppgi en del personlig informasjon for alle medreisende. Hvordan skal man gå frem når en av dem ikke er født enda? Ungen dukker opp om en stund, så jeg kan ikke oppgi noen fødselsdato og strengt tatt ikke navn heller. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvis du bestiller dette gjennom et reisebyrå er det ikke noe problem. Da sier du bare at det kommer en liten kid om en stund. Siden babyen ikke skal ha et eget sete er det ikke noe stress å få den på senere. Hvordan man gjør det hvis man bestiller selv på nettet vet jeg ikke, da vi valgte det første alternativet. Men det finnes sikkert en kundeservice du kan kontakte. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Men det finnes sikkert en kundeservice du kan kontakte. Sikkert, men det var visst ikke så mange plasser igjen, og det er dårlig med kundeservice på helligdager. Får satse på at ingen andre snapper opp de siste plasene før i morgen da. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 For flybooking vil det være mulig å booke "Etternavn/Baby" - eks. "Baby Enden". Fødselsdato skal kunne oppgies senere - det sentrale med fødselsdato på babyer ved flybestilling er kontroll av at de er under to år også når reisen skal utføres. Dette varierer fra selskap til selskap - og hvordan charterselskapene gjør det kan jo variere ytterligere, men skulle være fullt mulig å booke "Baby Enden". Hør dog med selskapet først... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Husk at barn må ha eget pass! Helt horrible regler, men sånn er det nå blitt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 For flybooking vil det være mulig å booke "Etternavn/Baby" - eks. "Baby Enden". Fødselsdato skal kunne oppgies senere - det sentrale med fødselsdato på babyer ved flybestilling er kontroll av at de er under to år også når reisen skal utføres. Dette varierer fra selskap til selskap - og hvordan charterselskapene gjør det kan jo variere ytterligere, men skulle være fullt mulig å booke "Baby Enden". Hør dog med selskapet først... Det var planen, men fødselsdato frem i tid takler bookingen til Ving dårlig gitt. Husk at barn må ha eget pass! Helt horrible regler, men sånn er det nå blitt. Vet det. Har pass til en unge alt. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Bare ring ving i morgen tidlig. Jeg har selv booket fly før barnet var født (viatravel) og det var ikke noe stress, men jeg inbiller meg at det er litt vanskeligere på nett. McHalvorsen skrev 24. mai 2010 - 16:32: Husk at barn må ha eget pass! Helt horrible regler, men sånn er det nå blitt. Det er heldigvis ikke så dyrt. Siden passene for de nyfødte kun varer i 2 år. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Det endte med at vi skulle bestille på nett og ikke ta med minstemann. Han rapporteres inn når vi har litt mer detaljer. Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå