medlem-156941 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Det blir nok bestilling av en Spica i morgon, sidan den er såpass billig. Takk for hjelpa! Gratulerer på forhånd. Forresten: tror denne er ganske grei å skrive sms med (har bare erfaring fra skjermtastaturet til HTC Dream og Desire) men det er noe du fort venner deg til så lenge det er en god ordbok til. Tips: Hvis du ikke liker det originale tastaturet på mobilen, prøv scandinavian keyboard som du finner på andriod market med tilhørende ordliste Det skal eg sjå etter, takk! Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Æsj, no blei eg usikker igjen, om eg skal velge Spica eller X10 mini, den såg rimelig bra ut! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Æsj, no blei eg usikker igjen, om eg skal velge Spica eller X10 mini, den såg rimelig bra ut! Ville fortsatt valgt spica. mest mobil for pengene og etter min mening er det nødvendig med plass til mer enn en widget per skjermbilde. men er du ute etter en liten mobil så kan du ikke ta feil med en X10 mini Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Eg ser at begge er rimelig gode telefonar, men den som drar meg litt mot x10 mini er at kameraet er bedre i tillegg til at den har blits. Pro-versjonen har jo tastatur i tillegg noko eg ser som positivt. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Helge tilbud på Mini hos Elkjøp... Jeg ville allikevel kjøpt Spica da det nesten er halv pris og jeg tror du vil sette pris på en noe større skjerm en Mini har men dette er jo bare min mening. Mini er jo en artig liten sak som roses i alle tester så klarer du deg med en så lite skjerm så er det et godt valg, men du kan vel nesten glemme surfing og mange programmer på marked som er beregnet for telefoner med større skjermer. Den har ikke blitz men kamera lys... http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/E10IWHITE/sony-ericsson-xperia-x10-mini Endret 30. mai 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Om den ikkje har blits blti det nok spica, på pengane eg sparer kan eg jo kjøpe et kompaktkamera ved sidan av Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Om den ikkje har blits blti det nok spica, på pengane eg sparer kan eg jo kjøpe et kompaktkamera ved sidan av +1 for gode idéer. hvorfor ikke gå for et kompaktkamera som tåler en støt og du kan bade med har et selv og må si at ingenting er så gøy som å fotografere fisker på ferie Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Då er en kvit Samsung Spica bestilt! Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå