Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i hodet hele tiden. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette?


Emancipate

Anbefalte innlegg

Benekter du fullstendig at elektrisitet kan ha uheldige virkninger på menneskekroppen?

Neida, elektrisitet kan ha store skadevirkninger, har selv fått både 230 og 400 volt gjennom hender og armer ved flere tilfeller, og kan skrive under på at det ikke er noe man ønsker.

 

Men så lenge du holder deg utenfor isolasjonen på ledningene så er det ingenting i normale sammenhenger som kan skade deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røyker du? Jeg sleit med kronisk hodeverk i en årrekke, kunne ha hodesmerter over 4-5 timer, 4-5 ganger i uka. Eneste som hjalp da var 1000-1500mg paracet. Det stoppa så og si på dagen da jeg kutta røyken. Nå har jeg kanskje hodeverk 1-2 ganger i måneden.

 

Fallt meg aldri inn at det var røyken, hadde bestandig noe annet jeg kunne legge skylda på. Stress, stiv nakke og skuldre etc, heh.

Hverken røyker, drikker, slåss eller banner. :hmm:

 

Edit: Og hvis du kan gjøre så jeg bare har vondt 4-5 timer 4-5 ganger i uka skal du få en kjeks. :w00t:

 

Benekter du fullstendig at elektrisitet kan ha uheldige virkninger på menneskekroppen?
Elektrisitet er virkelig skadelig, har selv snublet og skadet kneet rett uttafor Sten & Strøm. Endret av tsg1zzn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...