Belazor Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Må beklage den litt vage tittelen, ville ikke gjøre den for lang... Situasjonen jeg er i er: Jeg samarbeider med en venn i Skottland om å drive en business på internett, nærmere bestemt selge vBulletin-addons. Jeg opprettet derfor en PayPal Business-konto, som vi begge deler tilgangen til. Hver fredag er det "lønningsdag" og vi tar ut 50% av det som står på denne Business-kontoen og sender det til våre Personal-kontoer. Spørsmålet mitt er: Hva er den korrekte måten å sette inn disse pengene på min bankkonto for å "gi beskjed" til myndighetene om at dette er inntekt på mitt ENK? Takker på forhånd for all hjelp Fillip Lenke til kommentar
TitoCosta Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Må beklage den litt vage tittelen, ville ikke gjøre den for lang... Situasjonen jeg er i er: Jeg samarbeider med en venn i Skottland om å drive en business på internett, nærmere bestemt selge vBulletin-addons. Jeg opprettet derfor en PayPal Business-konto, som vi begge deler tilgangen til. Hver fredag er det "lønningsdag" og vi tar ut 50% av det som står på denne Business-kontoen og sender det til våre Personal-kontoer. Spørsmålet mitt er: Hva er den korrekte måten å sette inn disse pengene på min bankkonto for å "gi beskjed" til myndighetene om at dette er inntekt på mitt ENK? Takker på forhånd for all hjelp Fillip Jeg er ikke helt sikker på skattereglene, men det beste hadde vell vært å ta kontakt med skattetaten (sende de en epost) www.skatteetaten.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå