UrgeLoL Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nja... tørr nesten vedde på ta om man hadde kjørt 10 gameplay videoer, ukomprimerte, uten noen form for plattform merking så hadde man hatt store problemer med å merke hver eneste snutt med Ps3 eller xbox 360. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Urge: I mine øyne er det en dårlig port når jeg vet hvordan en god port er. Jeg mener at en god port ikke nødvendigvis defineres av at spillet går og ser like bra ut som på den plattformen den ble portet ifra, men heller at spillet er så bra som det kan være på den plattformen den ble portet til. Om dette er tilfelle eller ikke med RDR på PS3 blir spekulasjoner. Endret 26. mai 2010 av MistaPi Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg mener ikke det kun er et kriterie for en god port, derimot flere kriterier og den visuelle opplevelsen er en av dem for min del. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så det du sier er at du lager helt egne regler som ikke har hold i virkeligheten. Hva om utviklerene hadde sagt at RDR på ps3 er så bra som de klarte å få det til å være, og at det ikke kunne blitt bedre uten å skrive om hele spillet for bare ps3. Altså ikke en port. Selv da hadde du syntest det var en dårlig port? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Så det du sier er at du lager helt egne regler som ikke har hold i virkeligheten. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg slet også med valget av konsoll (jeg er også blant de som har både X360 og PS3), og endte (som stort sett vanlig for spill som kommer til begge) med X360-varianten. Dette er fordi jeg rett og slett synes Xbox-kontrolleren ligger så sykt mye bedre i hånden enn den lille PS-kontrolleren. Jeg har ganske store never, men jeg har ikke vært tilfreds med noen PlayStation-kontroller etter at jeg ødela en trådløs Logitech-kontroller til PS2 for snart 10 år siden. Denne var omtrent like stor som Xbox-kontrolleren er, og lå mye bedre i henda mine. Grafikken spiller ikke like stor rolle for min del, jeg synes de fleste spill ser pene ut uansett, men det er klart at jeg ville nok merket markant forskjell på min TV (som er nokså stor) dersom de grafiske forskjellene er så store som tidligere henvist til. Dessverre (dette er kanskje for en annen tråd, men tar det her), så har det nå, 1,5 år etter at jeg kjøpte PS3 og 3 år etter at jeg kjøpte X360, blitt slik at jeg bruker PS3'en mest som DVD/BluRay-spiller og svært lite som spillmaskin. Jeg har FIFA og noen andre småspill til den, men 360-utvalget gjør at jeg ofte heller går for 360-spill når jeg kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå