Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Heisann, er det fler enn meg her som har Red Dead Redemption og kunne tenke seg å joine online? Vet det har vært vanskelig å få tak i, heldigvis bestilte jeg fra Gamezone som hentet sine bestillinger med fly på fredag og sendte dem med engang slik at kundene skulle få det til lørdag. Hele skandinavia må vente til onsdag eller torsdag før de får sitt. Prøvd å finne online matches men finner ingen, flere som har dette problemet? Eller hvis det er fler her som har spillet og kunne tenke seg å more seg litt online, si fra så kan jeg legge dere til Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) [PS3] Red Dead Redemption Vennetråd [X360]Red Dead Redemption - Vennetråd Endret 23. mai 2010 av Burny Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) ey, thanks ... Men den er laget før release og står jo ikke hvem som har spillet. Bare hvem som har tenkt til å skaffe det. Endret 23. mai 2010 av Jimmarn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå