Ufrisk Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg har bursdag imorgen, og tenker da å kline til med en Bursdags-Eurovisionvors til helga. Det jeg trenger litt brainstorming på er drikkeleker i forbindelse med dette. Jeg tenker noe a`la den gode gamle "plingfesten" vridd om til Eurovision. Det som først slo meg var at hver person velger seg sitt land, og må drikke hver gang landet blir omtalt i form av f.eks "Norge" "Norsk" "Norske" osv. Men så tenker jeg det kan bli litt vanskelig å holde styr på i lengden, da det krever at man er nødt til å følge litt med på (det utrolig kjedelige) programmet. Noen kreative hjerner der ute? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I fjor shottet folk sprit her hver gang Norge fikk 12 poeng. Noe som ble litt for mye for enkelte. Lenke til kommentar
Ufrisk Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Haha. Den var ikke så veldig dum du. Men er ikke helt sikker på om jeg tør å legge lørdagskvelden i Didrik Solli Tangens hender Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kommer litt an på hvor mange dere er da, men dere kan ha en bolle med med lapper med hvert land som er med. 1 Person trekker 1 eller 2 lapper (igjen, kommer ann på hvor mange som er med). Hver gang "ditt" land får 10 eller 12 poeng må det drikkes. Du kan risikere å ende opp med to land som har 0p eller at du har 1 og 2. plassen og er dermed sørpe drita. Ganske gøy lek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå