mariad Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Det er alt for mange alternativer til at jeg klarer å bestemme meg, eller i det hele tatt se gjennom alle tester, så derfor lurer jeg på om noen kunne anbefalt meg et godt kompaktkamera ut i fra disse kriteriene: - BRA bildekvalitet, også i dårlige lysforhold - Mulighet til å bruke manuelle innstillinger på bl.a iso og hvitbalanse - Det må være raskt - Pris maks 3000, men helst rundt 2000-2500 Noen forslag? :-) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Jeg har hatt forgjengeren til dette i endel år nå og det er ett veldig bra kamera. Det er absolutt verdt en titt. Fujifilm FinePix F80 EXR Eller så er jo Panasonic Lumix kameraene skrytt opp i skyene og over for den saks skyld, de er også verdt å kikke på. Endret 23. mai 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
mariad Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Tusen takk for svar:-) Har sett på Panasonic Lumix DMC-FX550, og det ser ut som et veldig fint kamera. Skal ta en titt på Fujifilm sitt også:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå