Svampebob Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Okei, det har seg sånn at jeg har akkurat fått ny tlf, og holdt på å utforske denne og var inne å lagde en kode der man skal trekke streker til minst 4 forskjellige punkt og jeg greide selfølgelig å glemme denne koden, og greier ikke å finne ut av den heller Så noen som vet om en måte jeg kan åpne denne på? Fant ut at vis jeg hadde en google konto kunne jeg gjøre det, og lagde meg selfølgelig en, men du må registrere den på mobilen. Siden jeg ikke kommer forbi tastelåsen så får jeg jo ikke gjort det, noen andre som vet hvordan jeg kan låse den opp? Hadde ikke dette vært meg så hadde det vært jævlig tidi EDIT: YESS! greide å tippe meg fram Endret 23. mai 2010 av Svampebob Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Husk å registrer en gmail account nå da, så du unngår samme situasjon igjen senere Lenke til kommentar
gather Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Husk å registrer en gmail account nå da, så du unngår samme situasjon igjen senere Eneste måten ellers er å resette hele telefonen. Måtte gjøre det med min HTC Hero fordi jeg klarte akkurat det samme. Heldigvis hadde jeg mulighet til å synce kontakter og kalender så jeg berget meg Edit: Litt feilquoting, men håper dere overlever.. lenge siden jeg har skrevet på forumet. Endret 23. mai 2010 av gather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå