Rippey Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Etter å ha fått lagt inn filmene fra mobilen min merket jeg at alle var filmet opp ned, eller sidelengs. Noen enkle program (gratis) som lar deg rotere filmen? Har testet et par av gratisprogrammene i sticky, men de var for kompliserte for en som aldri har rørt i redigeringsprogram før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Dette kan du enkelt gjøre i Windows Movie Maker, Sony Vegas, Adobe Premiere, Avid, Picasa und so weiter. Endret 23. mai 2010 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Enkelt er det ikke når Windos Movie Maker ikke godtar .mov filer. Forslag til andre program som er gratis? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Finnes det virkelig ingen enkle gratisprogram som lar deg rotere en .mov film? /: Noen iPhone apps som lar deg gjøre det i telefonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Prøv Zwei-Stein. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Har testet det, men selvfølgelig fant jeg ikke ut hvordan man roterte filmen.. Er helt amatør med videoredigering. Fikk hjelp i iPhone-tråden, fant dette programmet, og det gjør akkurat det jeg er ute etter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå