Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

anbefaling til kjøp av kabinett

Anbefalte innlegg

Ser etter ett nytt kabinett som har selvfølgelig god luftkjøling. Pris < 1000 kr

Hva jeg har tenkt å ha inne i kabinettet:

2-3 HDD og mulighet til SDD

Plass til ekstra vifter.

Plass til stort skjermkort

Lett å monterer inn ting i.

Ha mulighet til ATX hk og større

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg hvilke utseende/design du er ute etter, men her har du noen kabinetter du kan vurdere. (Jeg er ikke sikker på om alle oppfyller kriteriene dine, men ta en titt thumbup.gif

- NZXT Tempest

- Cooler Master RC 690 II

- Cooler Master CM 690 II Advanced

- Antec Performance One 183

- NZXT Whisper

Om du skal ha muligheten for større hovedkort enn ATX tror jeg kanskje du må gå litt oppå i pris, men jeg er ikke sikker.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Om du sikter til "Det maksimale her er 120 mm brede enheter.", er det nok snakk om den maksimale størrelsen på vifter som kan monteres på luftehullet i sidedøren. Dvs. at det ikke har noe med CPU-kjøler å gjøre ;)

Tror nok det vil gå helt fint med den CPU-kjøleren du har der ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Så greit ut. Problemet er av jeg trenger hullet på toppen av kabinettet der det ikke er mulighet på mitt kabinett å ta av topplaten. Skal jeg borre da på toppen av kabinettet vil det bli ustødig og hullet vil ikke bli rett

Så greit ut. Problemet er av jeg trenger hullet på toppen av kabinettet der det ikke er mulighet på mitt kabinett å ta av topplaten. Skal jeg borre da på toppen av kabinettet vil det bli ustødig og hullet vil ikke bli rett. Muligens jeg kan ordne med ett hull høyt oppe på sideplaten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...