Mr-tard Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Hei, Når jeg trykker ned scrolleknappen på musa, så kommer plutselig alle åpne program jeg har opp i minjatyrbilder side om side, på skrivebordet.(Altså mersom alt + tab) Jeg finner verken ut hvordan jeg fjerner dette, eller hva "programmet" heter eller noe som helst. Det er ganske irriterende, da jeg tidligere har brukt nettopp denne tasten til noe annet, men nå kommer dette altså opp. Hvordan fjerner jeg denne egenskapen, eventuelt skifter hotkey på den? På forhånden takk. Endret 23. mai 2010 av Mr-tard Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Hvilken mus har du? Driveren har gjerne et eget kontrollpanel, som f.eks Logitech Setpoint. Der velger du funksjonen til hver knapp. Den funksjonen du nevner heter "Document Flip". Lenke til kommentar
Mr-tard Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvilken mus har du? Driveren har gjerne et eget kontrollpanel, som f.eks Logitech Setpoint. Der velger du funksjonen til hver knapp. Den funksjonen du nevner heter "Document Flip". Fantastisk, takk for hjelpa! Det var nemlig et museprogram ja, som hadde "Document Flip" som default på "scrolle knappen". (relativt standard optisk microsoft mus, med "microsoft mouse -software som kontrollpanel til musa.) Følgende er kanskje litt offtopic , men håper noen kan svare uansett: Jeg har altså et lite hjemmelaget script hvor jeg bruker scrolle-knappen. Og når jeg ser i kontrollpanel for "museprogrammet", og ser igjenom listen for "Default setting" for museknappene - så er det kun spesifike oppgaver å velge mellom, som "left/right-click" "open" "save" , "new document" "delete" osv, det eneste valget jeg har er "Disable" men da fungerer ikke museknappen i heletatt naturligvis. Jeg hadde håpet det kunne vært et passivt alternativ, slik at andre programmer kunne bruke sine unike museknapp-egenskaper. Må jeg uninstalle dette museprogrammet for at jeg f.eks kan bruke scrolleknappen på musa til det jeg vil, uten at dette museprogrammet overstyrer det, eller finnes det noen annen snedig metode å unngå at museprogrammet overstyrer museknappene? Under "programspesifike" alternativer er det også kun slike "left/right-click" "open" "save" , "new document" "delete" alternativer. Løsningen jeg har funnet foreløpig er å avslutte museprogrammet i oppgavebehandling. Endret 24. mai 2010 av Mr-tard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå