kunka Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har fått meg videokamera. For å overføre bilder til PC'en trenger jeg windows XP, men jeg har bare 98. Hvordan oppgraderer jeg PC'en billigst mulig? Lenke til kommentar
Marxxx Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Du må kjøpe det. Eller prate med en kamerat... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 ALtså billigst mulig er ulovelig, for det ville vært å lånt en tjuv kopiert cd. Men det du kan gjøre er å stikke bort til en kompiss som har XP å overøre bildene der. Så brenner han dem ut elns, så tar du dem med deg hjem! 8) Lenke til kommentar
kunka Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg vil ha Windows XP, og jeg vil få overført bildene/video. Og jeg vil ikke bruke masse penger på det. Og jeg vil gjøre det lovlig... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 skaff deg en OEM versjon av OS'et... dvs du stikker til en databutikk e.l. og sier at du vil ha deg en sånn en, og du må da antakeligvis kjøpe no hardware i tillegg... men f eks en mus da til 250 flis og et OS som er dritbillig er bedre enn original pris? bare et tips... Lenke til kommentar
Hummbugg Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har kansje flaks men du kan prøve å få en igjennom en bedrift eller skole. fikk min xp pro fra pusnes(aker). du får en brent cd og en flunkene ny kode, jeg ga så 300kr for det. på skolen pratet jeg til et gratis orginal eksemplar av linux mandrake 9,1 (og det 2uker etter det kom ut på norske markede) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har kansje flaks men du kan prøve å få en igjennom en bedrift ellerskole. fikk min xp pro fra pusnes(aker). du får en brent cd og en flunkene ny kode, jeg ga så 300kr for det. på skolen pratet jeg til et gratis orginal eksemplar av linux mandrake 9,1 (og det 2uker etter det kom ut på norske markede) Måkke du komme her med slike opplysninger, det er forbud Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 dessuten er linux mandrake gratis for nedlasting på www.mandrake.com da... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 dessuten er linux mandrake gratis for nedlasting på www.mandrake.com da... jeg har 28.800 modem.. kan jeg laste ned åsså? trur ikke det nei... men billigst av alt: fikk en prøve versjon for 180 dager med xp proff.. registrerte med telefon, og reinstalerer vert halve år... det er billig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå