klxm Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg sliter veldig med å finne noen gardiner jeg liker Søker derfor litt hjelp her Er på jakt etter gardiner til stuen, der veggene er malt i lys antikk og listene er hvite. Her er 3 store vinduer på en langvegg, og 3 vanlige vinduer (+ en dør) på en "kortvegg". Dvs at det trengs en god del lengder; 4 lange lengder + 5 korte lengder (+ evt. 1 lang lengd til døren). De som henger her nå er disse http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-591032(SparBase).aspx, men de er jeg ikke fornøygd med - der er altfor gule......der sto de skulle vere offwhite, men jeg syns de heller mer mot gult jeg da , og det falt ikke helt i smak hos meg dessverre. Jeg lurer på hvite gardiner, eller beige. Hadde i utgangspunktet lyst på noen med farger...men så har jeg et lilla teppe - og da er det ikke bare å henge opp en hvilken som helst slags farge. Er det noen som har et godt tips til hva som kan passe? Evt hvor jeg kan få kjøpt de ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Kaffefargede gardiner kanskje? Du nevnte jo beige og jeg ser kanskje for meg en litt mørkere tone vil være fin. Noe terrakotta aktig kan kanskje også live opp litt. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Disse synes jeg funker fint til antikkhvite vegger: Anthoni fra Kid i farge "sand", litt grålig beige, lette og og ikke lystette, og vevd med en struktur man gjerne forbinder med lin. Men det er lettstelt syntetmateriale. Finnes også i mange andre farger, om man vil ha mer eller mindre farge og kontrast. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 Disse synes jeg funker fint til antikkhvite vegger: Anthoni fra Kid i farge "sand", litt grålig beige, lette og og ikke lystette, og vevd med en struktur man gjerne forbinder med lin. Men det er lettstelt syntetmateriale. Finnes også i mange andre farger, om man vil ha mer eller mindre farge og kontrast. De såg fine ut Bra at de er litt lette også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå