Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvilke gardiner passer til stue med lys antikk-malte vegger?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig med å finne noen gardiner jeg liker :hmm: Søker derfor litt hjelp her :innocent:

Er på jakt etter gardiner til stuen, der veggene er malt i lys antikk og listene er hvite. Her er 3 store vinduer på en langvegg, og 3 vanlige vinduer (+ en dør) på en "kortvegg". Dvs at det trengs en god del lengder; 4 lange lengder + 5 korte lengder (+ evt. 1 lang lengd til døren).

De som henger her nå er disse http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-591032(SparBase).aspx, men de er jeg ikke fornøygd med - der er altfor gule......der sto de skulle vere offwhite, men jeg syns de heller mer mot gult jeg da :whistle: , og det falt ikke helt i smak hos meg dessverre.

Jeg lurer på hvite gardiner, eller beige. Hadde i utgangspunktet lyst på noen med farger...men så har jeg et lilla teppe - og da er det ikke bare å henge opp en hvilken som helst slags farge.

Er det noen som har et godt tips til hva som kan passe? Evt hvor jeg kan få kjøpt de ? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse synes jeg funker fint til antikkhvite vegger: Anthoni fra Kid i farge "sand", litt grålig beige, lette og og ikke lystette, og vevd med en struktur man gjerne forbinder med lin. Men det er lettstelt syntetmateriale.

Finnes også i mange andre farger, om man vil ha mer eller mindre farge og kontrast.

De såg fine ut :) Bra at de er litt lette også.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...