Gå til innhold

Tror noen har hacket facebook-kontoen min

Anbefalte innlegg

Hei, hadde inatt problemer med facebook. Jeg var inn på facebook, og fikk putselig beskjed om å logge meg innpå facebook pga. noen andre har logget seg inn, jeg fikk ikke logget meg inn igjen fordi de som har logget meg inn på min konto har skiftet passord. Eg resesettet passord og fikk enedelig logget meg inn igjen. Men da sto alt på afgansk, og de hadde laget ein status som det står følgene: "یوه خبرتیا جوړه کړﺉ څرګندونه ·خوښولنه خوښول" Noen som vet hva det betyr? Og hvordan eg skal bli kvitt problemet? Har tidligere hatt problemet før.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, hadde inatt problemer med facebook. Jeg var inn på facebook, og fikk putselig beskjed om å logge meg innpå facebook pga. noen andre har logget seg inn, jeg fikk ikke logget meg inn igjen fordi de som har logget meg inn på min konto har skiftet passord. Eg resesettet passord og fikk enedelig logget meg inn igjen. Men da sto alt på afgansk, og de hadde laget ein status som det står følgene: "یوه خبرتیا جوړه کړﺉ څرګندونه ·خوښولنه خوښول" Noen som vet hva det betyr? Og hvordan eg skal bli kvitt problemet? Har tidligere hatt problemet før.

Takk for svar.

hvis du går inn på facebook.com så står det mange språk du kan velge, hvis norsk ikke står klikker du på de to pillene. (ganske langt nede på siden)

Er ikke sikker, men tror det er slik du gjør det:)

Lenke til kommentar

Sikker på at ingen har tilgang til e-mailen din? Det er rimelig lett å få tak i feks hotmailaccount, og derfra få tilgang til feks. facebook ved "glemt passord".

Du bør gå inn på hotmailen din(eller lignende) og hvis du har et passord lignende gh4sp93, altså ingen mening, skifte hemmelig spørsmål og svar. Hvis man har noe lignende "Hva er min favorittmat" og svaret er "pizza" er det VELDIG lett å få tilgang (Her snakker vi etter egen erfaring).

Først, skift svaret til oetyhn9aVVWC4V9 (du skjønner tegningen) hvis du er HELT sikker på at du ikke kommer til å glemme passordet. Hvis du i tillegg endrer passordet blir det plutselig litt vanskelig å få tilgang.

Lenke til kommentar

Har lastet ner Anti-virus programmet som ble nevnt ovenfor. Programmet fant ingen virus på datamaskinen, hva gjør man da?

Det er meningen at du skal følge hele veildningen, altså scanne både med malwarebyte antimalware og combofix. Deretter legger du ut loggene, slik det er beskrevet i veiledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...