Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Facebookgruppe rettet mot meg

Stoic

Anbefalte innlegg

Synes det høres useriøst når trådstarter selv er med og hauser opp gruppen selv med å være med, kommentere osv. Kan jo bare legge til en sitat her.

700 aktive hjelpere! Klarer vi å runde 1 000 før dagen er omme?

Enig, ser ut som trådstarter ikke har så mye i mot det.

Dessuten, synes da ikke det der var noe å sutre over. For det første var det jo egentlig bare komisk for alle parter, og for det andre burde du vel kanskje visst bedre.

Kanskje TS rett og slett driver kreativ markedsføring av gruppen? Kanskje Han laget tråden nettopp for å skape mer oppmerksomhet? Man vet jo aldri...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

TS sitt innlegg på denne facebook gruppen:

Lenke til kommentar

Synes det høres useriøst når trådstarter selv er med og hauser opp gruppen selv med å være med, kommentere osv. Kan jo bare legge til en sitat her.

Enig, ser ut som trådstarter ikke har så mye i mot det.

Dessuten, synes da ikke det der var noe å sutre over. For det første var det jo egentlig bare komisk for alle parter, og for det andre burde du vel kanskje visst bedre.

Kanskje TS rett og slett driver kreativ markedsføring av gruppen? Kanskje Han laget tråden nettopp for å skape mer oppmerksomhet? Man vet jo aldri...

Hvem vet, rikskjendis neste?

Lenke til kommentar

Vil dere ha meg til å tro at så umodne mennesker går på NTNU, som de som poster i denne tråden her? Jammen glad jeg ikke studerte der. Herregud.. Var helt sikker på det var snakk om en ungdomsskole før jest leste videre.

Ikke vår feil at du ikke kom inn.

Lenke til kommentar

Vil dere ha meg til å tro at så umodne mennesker går på NTNU, som de som poster i denne tråden her? Jammen glad jeg ikke studerte der. Herregud.. Var helt sikker på det var snakk om en ungdomsskole før jest leste videre.

Ikke vår feil at du ikke kom inn.

De som går på NTNU trenger ikke være fylt 20 engang, så det er ikke langt unna ungdomsskolen og fjortis-oppførsel.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Denne tråden har tatt helt av, det er alltid trist når brukere ikke representerer trådens tema.

Etter ønske så stenges den, men det må også understrekes at det vil bli utdelt reaksjoner til de som postet noe upassende i denne tråden.

Har man kommentarer på sin egen oppførsel i tråden så send de gjerne til meg før reaksjonene vurderes.

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...