Vetikkeheltjeg Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste det her, tror det passer best her. Beklager om det blir heilt feil plassert.. Problemet mitt er altso noe med oppløsningen min tror jeg. Jeg bruker en 42'' TV til skjerm, og har XFX Radeon HD 5850 1GB skjermkort. Problemet er att når jeg foreksempel kjører Mozilla Firefox nå, så ser jeg bare ca halve ''firefox'' ikonet helt oppe i venstre hjørne, samme med wow ikonet oppe i venstre hjørnet. Det har ikke mye å si, men kan vær utrolig irriterende. Når jeg er på noen søkesider, så ser jeg foreksempel ikke første bokstaven jeg skriver.. Eksempel på side er thottbot.com, ser ikke første bokstaven jeg skriver i søkeruten der.. Har oppdatert skjermkort driver, og prøvd å forandre oppløsning men får ikke løyst det. Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Flyttet denne fra "Maskinen fungerer ikke". Se på 'sticky' tråd her som heter "Er ikke bildet på tven/skjermen din helt strukket ut?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå