Dufen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Trykk på bildet for større bilde Har dette som mål med MIN trening ihvertfall... Endret 17. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg vil si at fyren har hatt litt uflaks med magemusklene. Men helt konge form det der, smørt godt inn med olje og manipulert lyset sikkelig. Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Manipulert lyset faktisk? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Sånn da? Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Magemusklene såg heilt skeive ut Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 De ER skjeive, men han har en kul fettprosent Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Pff, hva gjør det om de er litt skjeve da? Til info er mine veldig likt de på bilde, altså SKJEEEEVE Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Bare for å ha det avklart, jeg er heterofil til beinet. Men han mannen hadde virkelig en bra kropp Lenke til kommentar
Knife Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Manipulert lyset faktisk? Hadde ikke bedre ord Jeg har merket hvordan lyset i garderobben på treningssenteret er. Stiller du deg foran speilet på treningssenteret ser du bare helt KNALL UT. Kommer du hjem, ikke fult så bra.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Haha, har merka akkurat det samme.... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Vi har ikke noe stort speil, men lysene er temmelig gode på senteret der vi går. Tror det er en faktor som er både i butikker og på treningssenter for at ting skal se bedre ut, både utstyr, ikke nødig deg selv, men også hele senteret. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Manipulert lyset faktisk? Hadde ikke bedre ord Jeg har merket hvordan lyset i garderobben på treningssenteret er. Stiller du deg foran speilet på treningssenteret ser du bare helt KNALL UT. Kommer du hjem, ikke fult så bra.. Dersom denne beundringen av egen fysikk finner sted etter trening er nok også pump en viktig faktor. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 pump og svette tror jeg har mye å si. Fargen på veggene tror jeg også spiller litt inn. Er det brune vegger blir det et snev av mer brunfarge i huden og dette gir litt mer markert muskler. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Klart. Noen som egentlig har fått følelsen pump? Jeg pleier alltid å få den etter chin ups og noen ganger etter benk. Helt utrolig følelse, ikke bare følelses det som bicepsen er mye større men du får også en utrolig følelse av at blodet pumper som helvette. På benkpress så er det avogtil jeg kjenner det i brystet og at brystet blir sikkelig stramt, men det er ikke mange ganger. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 jeg fikk pump i hele ryggen etter noen spurter med 50 m i svømming. Det var syk følese det. Tror jeg så machine ut når jeg gikk opp av bassenget Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Får faktisk mest pump i underarmene Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg har fått det i nedre ryggdel som også gjorde at jeg ble slått ut i et par dager fra trening. Var så støl at jeg så vidt kunne bøye meg, selv etter MYE tøying. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg har fått det i nedre ryggdel som også gjorde at jeg ble slått ut i et par dager fra trening. Var så støl at jeg så vidt kunne bøye meg, selv etter MYE tøying. Tøying kan gjøre det værre. Du "drar" musklene fra hverandre og de blir mer såre. Endret 20. juli 2010 av Sno Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Klart. Noen som egentlig har fått følelsen pump? Jeg pleier alltid å få den etter chin ups og noen ganger etter benk. Helt utrolig følelse, ikke bare følelses det som bicepsen er mye større men du får også en utrolig følelse av at blodet pumper som helvette. På benkpress så er det avogtil jeg kjenner det i brystet og at brystet blir sikkelig stramt, men det er ikke mange ganger. Det er det Arnold kalte for å "komme i gymmen hver dag" 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Ja, han sa at han kommer på gymmen, kommer hjemme med kona osv. osv. mens han lo med den tysk-amerikanskedialekten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå