Matsemann Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hehe, jeg ble og sånn i fjor sommer etter ganske mye sykling. Postet bilde her. Syklister har ofte utrolig definert kropp, men ikke mye muskler annet enn i ben og setemuskulatur. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Morsomt med syklister, med digre bein og spinkel overkropp Har en kompis som er ganske ram på syklinga, han har et par tømmerstokker av noen bein, men relativt normal og svak i overkroppen. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gregg Plitt er vel tilnærmet optimalt... 1 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Phillip Rhee er mitt idol Skuespiller - Best of the Best filmene fra 1989-1998 (4 filmer) Rhee holds ranks of 6th degree black belt in Tae Kwon Do, 3rd degree black belt in Hap Ki Do and 1st degree black belt in Kendo. He is also skilled in Wing Chun Kung fu and is a good boxer. Han er i ganske god form (beklager stort bilde, fant nesten ikke bilder av han, se filmene) =P Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Tynnj tynnj tynnj 120kg med fett% på 5, da snakker vi! Lenke til kommentar
opar Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Når man nå har lagt opp syklingen pga skade kan man se seg om etter andre idealer enn bildet jeg postet på forrige side. Jeg velger da den australske svømmeren Ian Thorpe. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 http://4.bp.blogspot.com/_KKSkeKizq88/TEwHI9P_RPI/AAAAAAABHB8/ISFsjwEHPsc/s1600/rugby-players-against-cancer.jpg Han som tar trutmunn i midten. Er nok et stykke til jeg ser sånn ut ja :/ Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Må vel bli noe slikt som er idealkroppen: Rudy Reyes Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Poster bare på nytt bilde til Mt.Eden, dette er så nærme jeg kommer min idealkropp. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Sånn vil jeg bli. Perfekt bredde, perfekt med fett og perfekt med markerte muskler. Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hahaha, tror de magemusklene har vært en tur innom photoshop du 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hahaha, tror de magemusklene har vært en tur innom photoshop du Var det Brad Pitt du henviste til? Jaja, er godt mulig du har rett. Bryr meg ikke så mye om det er photoshoppet, det er i hvert fall en slik kropp jeg vil ha, photoshoppet eller ikke. Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Spesielt de gigantiske skuldre/nakke/overarm/underarmene, og det at han ikke er så sjukt tynn. 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Bud Spencer er rå! Men litt for lubben etter min smak. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Når man nå har lagt opp syklingen pga skade kan man se seg om etter andre idealer enn bildet jeg postet på forrige side. Jeg velger da den australske svømmeren Ian Thorpe. Det der er Pieter van den Hoogenband Lenke til kommentar
opar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Når man nå har lagt opp syklingen pga skade kan man se seg om etter andre idealer enn bildet jeg postet på forrige side. Jeg velger da den australske svømmeren Ian Thorpe. Det der er Pieter van den Hoogenband Du vet nok det bedre enn meg, men søkte på Ian Thorpe i google. *flau* Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 http://malinpop.blogg.se/images/2008/ian_thorpe_24454512.jpg Det her er Ian Thorpe Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Layne Norton har en rimelig syk fysikk. En fin kombinasjon av volum og styrke. Han innehar rekorden i markløft og bøy i sin vektklasse, og konkurrerer som naturlig kroppsbygger. Rå fysikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå