Alexhoop Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hei har netopp bygget min første data, med bare litt kunnskap om hvordan. På corsair 800d bruker jeg hotswap, 2 1tb samsung spinpoint f3 og begge funker fint men, på strømledningen som kom med corsair kabinettet og psu er litt irriterendes, den er liksom laget for seriekobling, men jeg trenger bare 3 stykker, 1 på dvd drivern og 2 på hot swap, så det lager mye rot egentlig og kluss, dette er ikke så viktig men litt synes jeg så om du har corsair si hvordan jeg fikser fordi den hadde med en annen sata power kabel men jeg kjønner ikke hvordan den funker siden den ikke har noe den går inni med på psu.. og når jeg starter opp står det ASUS Ekspress noe incomplete. Det er hk drivern tror jeg, skal jeg laste ned den fra cdn eller internett? har p7p55d-e pro fra asus, og vet ikke hvor eller hva jeg skal laste ned.. fint om dere kan svare meg, det er kanskje litt dårlig forklart, men har ikke tiden egentlig nå- og forresten, hvordan skal jeg ta vekk termisk pasta? funker white sprit eller rød sprit? noe du har i huset så jeg ikke må kjøpe, har corsair h50 og hva er bra for og lage støvfilter? jeg vil ha oppe på corsair h50 kabbinettet mittt.. har ikke tiden til og si mere, bare skrev alt i hast.. _| Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg skjønner ikke helt hva du mener er problemet med kablene, men kan du ta et bilde eller to så du kan vise hva du mener? Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 Ja, greit skal ta bilder med en telefon eller noe. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Whitespirit funker dårlig, og rødsprit legger igjen rester. Så det er bedre og kjøpe en ferdig rens eller isopropanol. Til støvfilter er damestrømper ypperlig. Endret 23. mai 2010 av WilliamRobertsen Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Skal me ta oss god tid med å svare, får du ta deg god tid til å stille spørsmål og gje informasjon. Til å fjerne kjølepasta brukar eg isopropanol, først med kaffefilter for å få av det verste, deretter øyrepinnar for finpuss. Du kan lage støvfilter av fin myggnetting eller nylonstrømper. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 ^ Takk enix, skal prøve etterpå og ja du har rett, skal endre posten så det blir bedre og mer grundig forklart til dere så det er lettere og hjelpe. Skal prøve og lage av myggnetting ja:) kommer til og legge til bilder i første post straks. hvilke vifter er gode? vet om noiseblocker men er det billigere som er gode og? 100-150kroner helst, 120mm og lav lyd helst 20dba<- ikke noe UV eller LED Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Disse skal vist være ganske bra. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585861 Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 ¨ var det jeg mente med sata power kablene, det blir altfor stort eller mye, bruker bare 2 av hotswappene.. og til dvd driveren må jeg ha 1 også? så det blir altfor mye Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Yey! Du fant PC-en min! Jeg må si jeg ikke er helt sikker på hva du mener med at "det blir altfor stort", er det lengden mellom SATA-power kontaktene du mener? Den du trenger til DVD-stasjonen skal være mulig å tra rett fra strømforsyninga, du trenger vel ingen forlenger til den? Endret 23. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Nvm jeg fant ut selv:) hehe. Nå er det knapt mulig og se ledninger i kabinettet, deilig. men jeg lurer på en ting.. jeg har 2 av 1tb samsung spinpoint f3 og dette viser på datamaskin: har bare installert OS og ett få andre programmer som css bfbc2 cpu z og 3dmark.. de 2 andre som jeg ikke vet hva er har ikke en eneste fil på seg?.. dette hjelper dere kanskje, jeg klarte ikke og starte opp og det funket når jeg installerte win7 igjen.. det var vell da det skjedde.. Endret 23. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå